czwartek, 11 listopada 2010

Happy kids from Stella

Już jest, już jest! Wielka moda dla maluchów, czyli to co mama cacanych córeczek uwielbia najbardziej. W sieci pojawiła się już cała kolekcja przeznaczona dla dzieci od Stelli McCartney. Kiedy pierwsze zwiastuny zobaczyłam w brytyjskim wydaniu Vouga nie mogłam się doczekać prezentacji całej kolekcji. A teraz jestem usatysfakcjonowana i przede wszystkim oczarowana. Jest to kolekcja typu all seasons; kwiatowe tuniki w pastelowych barwach, proste dzinsy, kardigany, ale i ciepłe swetry z reniferami czy płaszcze. Prostota, bezpretensjonalność i radość to główne zalety projektu. W takich ubraniach dzień z pewnością nie może się dłużyć nawet przy niepogodzie. Ba! deszcz jest nawet wskazany!
Choć naszym niekwestionowanym faworytem są zółte kalosze, mnie najbardziej urzekły sukienki Belle i Ingrid. A jakie są wasze typy?
Więcej zdjęć znajdziecie na stronie www.stellamccartneykids.com. Zresztą nie sposób przemilczeć, że już sama strona jest bardzo ciekawym i bardzo estetycznym wizualnie projektem. Specjalnie została zaprojektowana z myślą o bezpośrednich odbiorcach kolekcji. Dzieciaki znajdą tu kolorowanki, bajkę o czerwonym kapturku, kołysankę. Mogą też same wybrać poszczególne elementy kolekcji, zaprojektować swój strój, a nastepnie poprosić mamusię, żeby nacisnęła przycisk „buy”. Sprawdzcie koniecznie.













9 komentarzy:

  1. Baaardzo mi się tu podoba :)
    Zostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm.. jesli chodzi o ubranka dla dziewczynek, to mysle, ze sa bardzo stonowane i to jest w nich urocze

    OdpowiedzUsuń
  3. those photos are sooooo adorable!!! = )

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow!!! Poproszę worek pieniędzy i kupuje wszystko dla mojedo Tymka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slodkie!!:)
    4 zdjecie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. BOMBA! trzymam kciuki za rozwój bloga bo temat jest mi niezwykle bliski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne ubranka.
    W zeszłym roku wzdychałam do jej ciuszków w kolekcji GAPa.
    Pozdrawiam, aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Chetnie widzialabym moja corcie w takich slicznych ciuszkach!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne !! na prawde . ; D



    dodaj do obserwowanych i napisz komentarz jak chcesz ;*

    OdpowiedzUsuń