czwartek, 16 grudnia 2010

Gifts and inspiration not only for Christmas

Dzisiaj post dziękczynny:) A komu? A za co?
A magazynowi "Nie tylko dzieciaki" . Większość z Was pewnie świetnie go zna, a tym którzy jeszcze nie mieli tej przyjemności szczerze polecam. To pierwszy magazyn o tematyce dziecięcej ukazujący się w wersji on line – tyle oficjalnie. Za co ja go lubie? Po pierwsze idealnie wpasowuje się w mój gust, często znajduję tam rzeczy do których sama wzdycham, ale jeszcze częściej jest dla mnie po prostu inspiracją i kopalnią pomysłów. Po drugie ma ładną szate graficzną, dzięki czemu przyjemnie się go ogląda i wygodną nawigację, dzięki czemu ja czytelnik korzystający z 13 calowego monitora nie mam najmniejszych trudności. A po trzecie – i tu dochodzimy do punktu kulminacyjnego - ma fajne pozycje angażujące swoich czytelników jak np. konkursy. I własnie w takim konkursie było nam dane nie tylko wziąść udział, ale też być jednym z laureatów. Konkurs organizowany był razem z firmą Rice, producentem wysokiej jakości zabawek i artykułów dla dzieci. Właśnie niedawno odebrałam w imieniu laureatki nagrodę - przepięknego nosorożca, który od razu skradł moje serce. Hania aktualnie jest na etapie oswajania – podchodzi, głaszcze czule zwierzaka po uszach, dotyka rogi i się wycofuje, żeby po kilku chwilach do niego powrócić. I w tym oto miejscu chciałabym oficjalnie i osobiście podziękować "Nie tylko dzieciakom" za wygraną, za nagrodę i za inspiracje, rzecz jasna bardzo, bardzo gorąco.









6 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, a nosorożec przecudny, drzewko pod którym siedzi też:-)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hania widać zaciekawiona :-))
    Zainteresowałaś mnie tym magazynem - kiedyś wchodziłam na jego stronę i bloga, ale jakoś nie zatrzymał mnie na dłużej:-o
    Może teraz zrobię drugie podejście :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są cudowne i słodkie.
    Nosorożec jest piękny, uwielbiam zabawki które odbiegają od teraźniejszego obrazu o nich tzn. duże, różowe, plastikowe....
    Podoba mi się faktura, materiały są cudowne, przypominają dawne zabawki, często szyte przez mamy:)
    Świetnymi zabawkami, dla dzieci, są też te wykonane z drewna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gazeta jest mi znana i chyba powinnam czesciej tam zagladac... nosorozec super, gratuluje...!!! M

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm nie znam tego magazynu... co oczywiście natychmiast nadrobię :)
    Nosorożec jest prześliczny :) minka Hani - bezcenna :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaglądamy i my na ich bloga. Piękne ubranka i zabawki. Szkoda, że nie da się ich kupić tak łatwo.
    A wasze drzewko - super!

    OdpowiedzUsuń