niedziela, 12 grudnia 2010

Rocking chair czyli bujaj się dziecinko!

Znalazłam. Cudeńko. Oto on





pokoik też całkiem milutki.....



młodszej cacanej wzrok utkwił jednak na tym czerwonym zestawie



a ja całość znalazłam dzięki tej miseczce, która zachwyciłam się na stronie serwisu eGotuj.pl (szukając już przepisów na świateczne potrawy) i która to jest do wygrania w konkursie w zamian za wrzucenie przepisów; paradoksalnie szukając chyba sama coś napiszę:)



A i najważniejsze sprawcą całego zamieszania jest firma Basander Lundin

8 komentarzy:

  1. Tak myślałam i nie myliłam się, że to skandynawski wytwór :) śliczności wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała córeczkę to taki bujany jak z pierwszego zdjęcie pewnie bym dla niej chciała. śliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziecięce marzenia to piękny świat - estetyczny i barwny, właśnie taki, w jaki sposób oddaje go ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten jasny pokoik - cuuudo :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba!
    I mamy identycznego czerwonego konika.
    Od mojej jedynej siostry- ze Sztokholmu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. the first chair is so cuteeee!!! = )

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotel bujany jest fantastyczny mam sentyment do konika bujanego:)
    Bardzo mi się podoba ten pierwszy pokik... ale też nie dziwię się córeczce.... ta czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I dostępny w Polsce :) tez nam się podoba . Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń