wtorek, 22 lutego 2011

!!!CAUTION!!! : Kids on (the) roof!!!

Kidsonroof to holenderska marka powstała w 2oo5r. Autorzy swoje projekty testują na własnych dzieciach, dzięki czemu produkty wypuszczane na rynek są zawsze strzałem w dziesiatkę. Wykonane z produktów biodegradowalnych, od małego ksztłtują postawę ekologiczną, nie tracąc z oczu podstawowej funkcji zabawek - twórczego rozwoju i radości tworzenia. Gama produktów jest szeroka od mebelków do miękkich przytulanek, jednak na największą uwagę zasługują kartonowe kolekcje. Seria Casa obejmuje rózne projekty domków ( w tym iglo) rakiete, czy konia trojańskiego, na którym maluchy powyżej 2 roku zycia mogą także siedzieć. Seria Totem to zabawki składane niczym puzzle jednak o przestrzennej konstrukcji.To właśnie ta seria została laureatem prestiżowej nagrody TIME Style & Design's GREEN DESIGN 100.



Fot. Kidsonroof


Najbardziej rozpoznawalny produkt Kidsonroof- Totem Tree, drzewko składane ze 170 elementów, które łączyć można na różne sposoby, są one także kompatybilne z pozostałymi produktami seri Totem.



Fot. Kidsonroof




W Polsce produkty Kidsonroof mozna kupić m. in w mamagama.pl

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy a drzewo podoba mi sie najbardziej, ta mozliwosc laczenia jest swietna...!

    Pozdrawiam. M

    OdpowiedzUsuń
  2. Konika dużego i domek jakiś czas temu dodałam sobie do ulubionych , i raz na jakiś czas podglądam w sklepie fafarafa, czy już wyprzedaż organizują... ;)
    Świetne zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne! Uwielbiam takie zabawki. Na razie tekturowe miasta i makiety robię z dzieciakami w szkole, to drzewo mnie inspiruje do kolejnych działań z dziećmi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne :) Domek jest świetny :) aż mam chęć zrobić podobny z kartonu... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekonuje mnie to... zwłaszcza aspekt ekologiczny i dydaktyczny:).... mimo, że ciągle najważniejsza funkcja to zabawa:)

    OdpowiedzUsuń