wtorek, 24 maja 2011

Color me!

Kiedy przychodzi lato automatycznie porzucam monochromatyzm i pragnę kolorów. Duńska marka Sebra zaraża kolarami. W ogóle mam wrażenie, że jeśli chodzi o design dzieciecy tak w wystrojach wnetrz jak i ubiorach, Duńczycy stawiają na kolor. Sebra posiada kompletną ofertę od akcesoriów do włosów, na dywanach kończąc. Wykonane są z naturalnych materiałów, drewna czy włóczki. Od pierwszego wejrzenia pokochałam szydełkowe lale, a zwłaszcza lalę murzyńską, która tak bardzo skojarzyła mi się z dzieciństwem i prezentem, który otrzymałam pod choinkę w żłobku ( tak, to jedno z pierwszych moich wspomnień).








A to wariacje na temat wieży Hanoi....




Fot. sebra

6 komentarzy:

  1. Fantastyczne :) Marzy mi się taki pokoik dla Tymka! Ale niestety wraz z design'em w parze idą duże koszta :(...może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne i do kupienia w polskich sklepach internetowych. Kilka razy już, już miałam kupić, ale ceny porażają i zwyciężył zdrowy rozsądek.
    Ale podobają mi się ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, ceny maja "lekko" przesadzone, ja ciagle zagladam do pewnego sklepu w nadzieii, ze przecenili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podobaja te rzeczy a chyba najbardziej te szydelkowe, sa sliczne...! Pozdrawiamy. M

    OdpowiedzUsuń
  5. Wariacje na temat Hanoi, świetne!
    To całkiem niezły pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń