czwartek, 14 lipca 2011

Summertime

Lato w pełni, a ja dziś wpadłam w lekką panikę, jak wtedy, gdy sama chodziłam do szkoły, gdyż uswiadomiłam sobie, że to już połowa naszch wakacji minęła. Za miesiąc starsza Cacana wróci do szkoły, ale za nim to nastapi, mam nadzieje, że kilka miłych spotkań i miejsc jeszcze przed nami.
A tak było ......

z głową w chmurach



zawieszona tuż nad ziemią



wolna



z lekkim bagażem i świetlaną przyszłością......(oby).




Były kolorowe stópki




i stópki potrzebujące ochłody



Wielki Błękit..na wyciągnięcie rąk



i za plecami



oczami nieziemsko zakochanej mamy



Młodszej






i Starszej Cacanej





Pierwsze próby oswajania się z morzem



przypływy i odpływy odwagi







ale nigdy w samotności







Były zamki budowane tylko po to, by jednym ruchem rozwalić je w piach





Była pierwsza wspinaczka zakończona sukcesem, zacięta gra i gorzki smak porażki



Było wspólne odkrywanie miejsc



wycieczki



i espresso pite w ciszy absolutnej z widokiem po horyzont.




A dziś najbardziej cieszą malutkie promyczki słonka, które zagrały na nosie Cacanej



I Wam wszystkim życzę Słońca!

16 komentarzy:

  1. ale cudna relacja, zdjęcia mistrzowskie po prostu, a Twoje córeczki do schrupania!

    zazdroszczę, ja dopiero w przyszłym roku planuję takie wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam i radość dzieci i fotki, aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale frajda! Zdjęcia z balonikami są przepiękne! I te pieguski na nosku:-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne zdjęcia a ile wspomnień, wspaniałe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się morze w tym roku, ale nie wiem czy się uda :( ...ale żeby poczuć nadmorski klimat będę odwiedzała ten post!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia! piękne córeczki! świetne ciuszki mają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. powinnaś katalogi robić profesjonalnie z ciuszkami dziecianymi - piękne robisz zdjęcia - takie niby zwyczajne a magia jest :) dzieciaczynki przesłodkie a ubrane do tego cacy :) no i modeleczki jak malowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile energii w tych zdjęciach! Życie jest piękne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne zdjęcia!!! Naprawdę wyjątkowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Właściwie zrobiłaś POWALAJĄCE zdjęcia wakacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój mail: agataturysta@o2.pl - napisz, podam ci kontakt do dziewczyny koordynującej na miejscu pomoc dla Gabrysi - sama Gabrysia niestety nie ma komputera a co dopiero internetu
    dziękuję
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  12. Po zdjeciach wnioskuje, ze wakacje mieliscie bardzo udane...! ostatnie zdjecie bardzo mi sie podoba... M

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne to były wakacje :)
    A młodsza córa jak pączuszek :)

    OdpowiedzUsuń