piątek, 18 listopada 2011

Circus inspiration

I jeszcze na chwile powrót do cyrku. Tak naprawdę pomysł na urodzinowe przyjęcie zaczerpnięty został z pudełka na prezent. A rzeczonym prezentem miały być cyrkowe babuszki. Ostatecznie nie były,a pudełko zostało przeznaczone na popcorn.
Okazało się, że w sieci można znaleźć całkiem sporo tematów inspirowanych cyrkiem. Mnie bardzo spodobał się pokój dziecięcy zaprojektowany przez Kate Dixon. Idealny chyba zarówno dla chłopca jak i dziewczynki. Największy mój zachwyt wzbudził pomysł na półeczki w kształcie koła fortuny, koła młyńskiego?. Sama nie wiem, ale efekt WOW!:)












Projekt Kate Dixon

A jeśli nie chcemy zmieniać umeblowania? Wystarczy kilka drobniejszych gadżetów - tapeta w szerokie pasy, plakat, czy drobniejsze akcesoria, zabawki.



Fot. www.allposters.com





figrurki "babuszki" zaprojektowane przez moją ulubioną szwedzką ilustratorkę Ingelę P. Arrhenius, o której opowiem Wam w nastepnym poście :)

A tak na marginesie to ciekawa jestem wg jakiego klucza urzadzacie pokoje dla dzieci - zbiór przypadkowych rzeczy, temat przewodni czy moze wyposażenie podstawowe a reszta pozostawiona wyobraźni Waszych dzieciaków? Przyznam szczerze ze u nas góre bierze chaos i mimo prób z mojej strony nadania jakiegoś okrelonego kształtu mamy mix wszystkiego.

8 komentarzy:

  1. pokoj rzeczywiscie fajny, nie mialbym nic przeciwko zeby samemu w takim zamieszkac

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się zastanawiam czy pokoje dziecięce wyglądają tak fajnie tylko na zdjęciach czy rzeczywiście da się je urządzić wedle jakiegoś pomysłu tak aby dzieciak "przypadkiem" nie przeorganizował wszystkiego po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja Cię! Ale świetny ten młyn!

    OdpowiedzUsuń
  4. Młyn superancki, ale moja Hanka zaraz by wsiadła do któregoś pudełka i całość by pewnie szlag trafił. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł.
    Ciekawe jak taki pokój wygląda jak małe ręce poprzestawiają wszystko, nabałaganią i rozrzuca wszelkich kolorów zabawki.
    Ale i tak oko cieszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie te żółte krzesła bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokoj bardzo fajny a babuszki rewelacyjne, bardzo mi sie podobaja... M

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej hej,

    your pictures are so lovely!
    like your blog

    check out mine

    OdpowiedzUsuń