sobota, 12 listopada 2011

Heart beat and circus birthday

Trochę spóźnione wspomnienie urodzin mojej Hanuszy. Urodzin nr 2. Urodzona 10 listopada, rasowy Skorpion, na wskroś niepodległa. Gdy zorientowałam się, że jestem w ciąży od razu pomyślałam, że chciałabm ją trochę przenosić, aby trafiła już na Strzelca :)) Urodziła się tydzień wcześniej. Kiedy nie było jej na świecie nie wyobrażałam sobie, że pokocham kogoś tak mocno jak Julkę. Teraz moje serce bije dwa razy szybciej i czterokrotnie mocniej. I mam tylko jedno marzenie, aby tak było do końca mojego życia.

Ps. Nie lubie cyrku, smutno mi kiedy widzę klauna i tresurę zwierząt. Lubię za to orkiestrę cyrkową i pokazy akrobatyczne, no i króliki wyskakujące z kapelusza:) Ale Hanka to mój Najcudniejszy Cudaczek Świata i tą imprezką trafiłam w 10. Były tańce przy Piosenkach z Pana Kleksa, dmuchanie świeczek i wielkie brawa i prezent z którym pomimo wielkich gabarytów najchętniej by spała, choć otworzyła go dopiero wówczas, gdy wszystko już zjadła i po odkryciu, że świeczki smaczne nie są :)

























16 komentarzy:

  1. Przesłodkie dekoracje i przeurocza Dwulatka, której życzę spełnienia wszystkich marzeń, samych cudownych chwil i niezapomnianych przygód z rodzicami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Hani! Jeszcze niedawno przeżywałam taką samą uroczystość mojego Młodszaka, ach jak ten czas leci...

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też skorpion w hodowli :-)
    Szczęścia mały skorpionie. Dasz sobie radę. Wiem co mówię :-)
    Oj kocham moja skorpionicę niezmiernie.
    O ciąży dowiedziałam się pierwszego kwietnia. nikt mi nie uwierzył. Musiałam informować wszystkich jeszcze raz drugiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Silvana - dziekuje, mam nadzieje ze kiedys stwierdzi ze miala szczesliwe dziecinstwo :)
    Magdalena - dziekuje :) oj leci ten czas, a twój Młodszak został juz przedszkolakiem :)
    Polala - dziekuje, jej szczescie jest bardzo potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudnie kolorowo i stylowo zarazem, pięknie!
    aaa, skorpion - ja jestem skorpionem (18-go obchodzę urodziny) lubię swój znak, choć oczywiście jestem skorpionem typowym ze wszystkimi swoimi wadami i zaletami; natomiast córcia, to tak jak tata wodnik - udało mi się przenosić, by nie była koziorożcem, a syn waga, więc nieco delikatniejsi ode mnie osobnicy :))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, no, pięknie, urodzinki dopracowane perfekcyjnie. Sto lat dla pięknej 2 latki!

    OdpowiedzUsuń
  7. urodziny napewno cudowne, sto lat dla ślicznej solenizantki

    OdpowiedzUsuń
  8. aa to dlatego,ze Strzelec. Moja dwulatka z 6 listopada baaardzo niezalezna . Dzieki Tobie wiem dlaczego :)

    NO i wszytskiego najlepszego dla Twojej coreczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowy tort zrobiłaś dla swojej dwulatki :-) Wszystkiego najlepszego dla solenizantki :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Vinti- dziekuje :) Skorpiony sie kocha dla wszystkich ich zalet i pomimo wszystkich ich wad :)
    Mamo panien MM - dziekuje:) życzenia przekazane Jubilatce
    Nasza szafa - dziekuje:)
    Justmaga - dziekuje :) ; tez uwazam ze blogi ksztalca :))))
    Dag - dziekuję, moja dwulatka jest bardzo niewybredna, wcina wszystko az jej sie uszy trzesa, papierowe dekoracje tez szybko musialam zbierac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne te dekoracje, a urocza jubilatka do wycałowania!:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat!
    Ja osobiście uwielbiam skorpiony, to znak z którym najlepiej się dogaduję. A strzelec? To bardzo pozytywny znak, ale DZieci - strzelce są "trochę" nadpobudliwe i nieprzewidywalne. Wiem z autopsji :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamie gratulujemy kreatywonści i wspaniałych pomysłów, a Hani życzymy samych szczęśliwych dni w życiu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dragonfly - dziekuje, wycalowana milion razy i ciagle nie moge przestac :)
    Paula - dzieki, mnie ze skorpionami zawsze ciezko bylo sie dogadac, z moja bardzo dobra kolezanka mialysmy nawet roznice zdan na temat czyja droga z uczelni jest "lepsza" :) ale tego Skorpiona uwielbiam i nawet podoba mi sie ta jej asertywnosc :)
    Magiczna Fabryko - bardzo dziekujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Juz jestem.., nadrabiam zaleglosci i rowniez zycze spelnienia marzen i wszystkiego najlepszego dla uroczego i slodkiego Cudaczka... :-)

    Pozdrawiam Was bardzo, bardzo cieplutko. M

    OdpowiedzUsuń
  16. oraaaaaaaaaaaaaju Kaffiarko ale pięknie!

    OdpowiedzUsuń