poniedziałek, 5 grudnia 2011

Reindeer Day

Rok temu w tym miejscu ogłosiłam 5 grudnia dniem Renifera. W tym roku oczywiście wraz z dziewczynami celebrowałam. Z pięknego i pysznego bloga - mojewypieki. blox.pl zaczerpnęłam inspiracje i przygotowałam własne popsy rudolfowe. Aby tradycji stało się zadość ogladałyśmy Rudolfa Czerwononosego Renifera, a Hanuszka nawet tańczyła ze swoją ulubioną Rudolfiną. Kolejny 5 dzień adwentu za nami, a na kuchennym stole czekają już ciasteczka maślane i kubek mleka, na pewnego bardzo wyczekiwanego gościa.....
Życzę, aby i do was zajrzał :)











7 komentarzy:

  1. Hihi bloga mojewypieki.blox.pl znam i w tym roku skorzystałam z przepisu na pyszne czekoladowe pierniczki, które przemieniły się w pyszczki reniferków i zostaną rozdane przyjaciołom i znajomym :)
    Twoje popsy wyglądają obłędnie, z pewnością były przepyszne :) A córy jakie zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj, ale smakowite reniferki :)
    Podobne, tylko, że białe będę robić w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudaki! Wspaniałe ;) Podkradamy pomysł. Jak dobrze, że są takie miejsca! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! :-)Hania jaka zadowolona! Boska mina!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz koniecznie czesciej przypominac..! ja osobiscie w tym roku zupelnie zapomnialam... :( te na zdjeciu sa urocze...

    OdpowiedzUsuń
  6. mamy je w planach jako jedno z zadań adwentowych :D

    OdpowiedzUsuń