poniedziałek, 30 stycznia 2012

Wallpaper in the kids room


Inspiracji pokojowych ciąg dalszy. Tapeta. Zawsze bardzo źle mi sie kojarzyła. Te od Mr Perswall podobają mi sie ogromnie. Zamieszczone choćby na jednej ścianie, są absolutnie dominującą dekoracją pokoju. Kluczowy zapewne jest sposób umiejscowienia - ja sama z pewnością ograniczyłabym sie do jednej ściany lub w przypadku niektórych motywów wyłącznie do jej fragmentów, a efekt !WOW! i tak gwarantowany.
















Fot. www.mrperswall.se

13 komentarzy:

  1. tapeta, tapetą, ale mnie spodobała się BUKA (?) pod stołem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po namyśle stwierdzam, ze to nie może być Buka - Ona nigdy się nie uśmiechała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia od góry wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagoda mnie sie wydaje ze to raczej ludzik z Barbapapa, bajki , ktora choc francuska jest tu w Szwecji bardzo popularna, ale tak naprawde to nie mam pewnosci...., bo Buka i usmiech to rzeczywiscie cos nie halo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się ostatnia podoba :) w wersji saute ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirujesz!!!!
    Jak Ty to robisz, że wynajdujesz takie rarytasy?
    Muszę w chwil wolnego przeczytać Twojego bloga od deski do deski:-)
    Kredki dla mnie - numer jeden!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!! robią wrażenie, każda w swoim rodzaju,
    cudne kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalne po prostu. Nie umiałabym wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Barbapapa :) Kredki koooocham. Ja chce taka . skad je wytrzasnelas???

    OdpowiedzUsuń
  10. Te tapety są rewelacyjne :-)) Wybrałabym chyba tą pierwszą :-)) Kredki też są niezłe, choć trochę to wygląda jakby były w pudełku i przez to pokój wydaje się miniaturowy :-o
    Zapraszam Cię do zabawy - szczegóły na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. aa slepa jestem. Wlasnie doczytalam,ze Mr Perswall :) I widze,ze moge w Uk kupic :) Hurra
    Ale mnie zainspirowalas

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie umiem się zdecydować.
    Wszystkie cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Genialne! Kredki zachwycające!

    OdpowiedzUsuń