wtorek, 31 stycznia 2012

Wallpaper part 2


W ostatnim poście pokazywałam tapety szwedzkiej marki. Dziś, chcąc wyjść na przeciw sformułowaniu "cudze chwalicie swego nie znacie", pokażę Wam tapetę, która jako pierwsza pokazała mi, że moje uprzedzenia są niezasadne. Wtedy się nią zachwyciłam i musze przyznać, że do dzisiaj podoba mi sie bardzo. Pisałam już o niej kiedyś przy okazji książki DESIGN. Chodzi o tape†ę Mazzy pochodzącą od studia AZE Design. Dla wielu dzieci to spełnienie marzeń, gdyż bez najmniejszego problemu to one stają się twórcami, decydują o kolorystyce i ostatecznym wyglądzie ściany, nie tylko przy braku dezaprobaty rodziców, ale wręcz przy ich aplauzie. Mówi to mama bardzo kreatywnej dwulatki, która na swoim koncie ma już nie tylko ozdabianie ścian i mebli, ale i dodawanie głębi flamastrem permanentnym na ekranie telewizora :)

Dodam tylko, że tapeta Mazzy nie wzbudziła tylko mojego zachwytu. W 2007r. otrzymała pierwszą nagrodę w konkursie Prodeco 2007 organizowanym przez polska edycje Elle Decoration.










Fot. www.azedesign.pl

8 komentarzy:

  1. I oto rozwiązanie dla malujących po ścianach.
    Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wilk syty i owca ( w tym przypadku ściana lub telewizor) cała :)
    Fajne, kreatywne, pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm tapeta mi sie podoba ale jakos nie wyobrazam sobie swoich dzieci kolorujacych w liniach ;) Pewnie zlapalyby pierwszy z brzegu flamaster i zamazaly kontury.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam poczucie, że to tapeta dla starszych dzieci, jeżeli chcemy żeby jakoś to wyglądało ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, tylko u nas byłoby tak, że starsza malowałaby z dokładnością idealną, młodsza jak leci ;-). Ja wybieram stylistykę podróżniczą z poprzedniego posta, strasznie spodobała mi się ta prawie patchworkowa mapa na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ z Hani zdolniacha! Pewnie chciała cieszyć się efektami 3D;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, dla Dzieci malujących po ścianach:-)
    Jednak wolę projekty z poprzedniego wpisu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny pomysł z tymi tapetami kolorowankami

    OdpowiedzUsuń