wtorek, 14 lutego 2012

I ♥ Winter




















18 komentarzy:

  1. Pięknie, pięknie!
    Inspirujesz mnie - uwielbiam tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje , nie krepuj sie i wpadaj często :))

      Usuń
  2. Świetnie uchwycona i pięknie pokazana zima!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłość od pierwszego zajrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwone akcenty w postaci kubeczka i krasnoludka są bardzo kochane.
    Młodsza Cacana roztkliwia absolutnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia! dziewczynka z kubeczkiem skradła mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga moje skradła juz ponad 2 lata temu :)

      Usuń
  6. Ja tez lubie zime, im jestem starsza tym lubie ja chyba coraz bardziej ... :-) zdjecia super ... M

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię zimę, tą na Twoich zdjęciach, bo tej prawdziwej już mam trochę dosyć ;-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Można oglądać i oglądać Twoje zdjęcia, coś miłego dla oka...
    I chce się do nich wracać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wracaj, wracaj, bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
  9. Na Twoich zdjęciach to ta zima wygląda pięknie i baaardzo zachęcająco:) Zupełnie inaczej niż na żywo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zimowa sesja, a te czerwone dodatki bardzo pomysłowe :-)
    A przy okazji jaki smaczny piknik miałyście :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiamy pikiniki bez wzgledu na pore roku

      Usuń
  11. Cudowne zdjęcia, dawno tak pięknej zimy nie widziałam. I H. pijąca (herbatka z sokiem malinowym?) do reklamy!!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuje za wszystkie komentarze - zima jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna biel i czerwień - czar zimy, trafiłam pierwszy raz i pozwolę sobie pozaglądać :)

    OdpowiedzUsuń