środa, 7 marca 2012

Back from...

Szczęśliwie wróciliśmy do Sztokholmu. Tydzień w Krakowie upływał dość leniwie. Pogoda nie sprzyjała długim spacerom ani wycieczkom rowerowym jak to sobie zaplanowałam. Starałam sie jednak sprowadzić do nas wiosnę szukając pasteli... w sklepach. Znalazłam. Od mamy dostałam nasz stary chiński termos wygrzebany z zapomnianych czeluści domu. Były więc nieśpieszne herbatki pite z kuzunką, która juz nie długo zostanie młodą mamusią, kawy smakowane w nowych filizankach i śniadania celebrowane na nowym śniadaniowym serwise, którym pewnie kiedyś sie pochwalę. Były wyjścia do kina i spotkania ze znajomymi, po których ból głowy nasilał się z każdą zmianą pozycji :) Koniec pobytu przyniósł mocne uderzenie, ale i szczęsłiwy finał.
W sprawie naszego remontu nie posuneliśmy sie nawet o krok, mam wrażenie, że wręcz się cofneliśmy. Powoli zaczyna ogarniać mnie panika. Dlatego wracam do swojego wirtualnego życia i cacanego świata.










10 komentarzy:

  1. Jak miło się patrzy na kolaże. Jakoś cieplej się robi. Termos boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z moich ulubionych książek kucharskich ;) A miętowa bluzka przecudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ;)
    oj cacany, cacany ten świat ;), piękna angielska herbaciano-kawowa sesja ;D
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Pannę Dahl poluję i poluję. Chyba czas najwyższy kupić, skoro Mikołaj się nie popisał :)
    Śliczne pastelowe kolorki. No i moja ukochana lawenda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo dobrego słyszałam o tej książce. Czy przepisy w niej są proste, czy raczej wynalazki? Wirtualny świat wydaje się tak bezpieczny, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny serwis !!!! z takiego to wszystko musi smakować zjawiskowo ... i uwielbiam kolarze ... i miętowe bluzeczki :) .. pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  7. Miętowo, pastelowo...pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Twoich zdjęciach zdecydowanie już wiosna :-)) Witaj z powrotem :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna lawenda, a o remontach, które oddalają się w zasie coś wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mam te ksiazke, to jedna z moich ulubionych ..., kolaze rowniez piekne i nastrojowe. Dobrze, ze juz jestescie ...! M

    OdpowiedzUsuń