poniedziałek, 26 marca 2012

Notebooks

La Marelle Editions. Zeszyty. Wiem, wiem. Rok szkolny zbliża się ku końcowi i czeka nas najprzyjemniejsza część roku, wakacje. Ja zapobiegliwie, do nowego roku szkolnego już postanowiłam się przygotować. To znaczy Cacaną. No dobra, nie wiem czy pozwolę jej zabrać takie zeszyty do szkoły, czy tylko położę je w widocznym miejscu w jej nowym pokoju i będę sobie przychodziła popatrzeć. Oj pozwolę, pozwolę... I będę często je przeglądać, częściej niż teraz.... Czy dużo ma zadane, czy ładnie pisze, czy rogi nie powywijane. Obiecuję solennie na ostatnią stronę nie zaglądać. No ale jak na złość w malutkim sklepiku na Gamla Stan, gdzie jeszcze kilka tygodni temu trzymałam je w ręce nie zostało nic. Nic! Pan powiedział, że może przyjdą.. Może.. A ja dla takich zeszytów to do podstawowki bym wróciła! Miałam bardzo trudny wybór, które tu pokazać, bo tak naprawdę, każdy z ilustratorów skradł po trosze moje serce. Do mojej wyobrażni najbardziej jednak przenikają ilustracje Nicoletty Ceccoli i Miss Clary. Bardzo przypominają mi ilustrację Marie Cardouat, jakie wykonała do kart Dixit, gry o której dowiedziałam się od Polala( i za co do dziś jestem jej ogromnie wdzięczna :)).Ta sama oniryczna maniera, która mnie otumania i zatrzymuje w świecie, w którym niemożliwe częśćiej niż zawsze jest możliwe, a bajka i pękny sen zawsze upiększają nas samych.






Ilustratorzy: Peggy Nille, Laurenn Quentric, Llor, Marie Desbons



Ilustrator: Miss Clara




Ilustratorzy:Nicoletta Ceccoli, Kristell B




Ilustratorzy: Chloe Remiat,Adolie Day, Chloe Remiat


Fot. all photos www. lamarelle.net

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. na nudnej lekcji mozna pieknie odplynąc.. :)

      Usuń
  2. To są zeszyty szkolne ? Też chętnie wróciłabym się do podstawówki :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. np do geografi taki zeszyt z cyklu podrozniczego, na stronie widzialam tez bardzo ladne zeszyty do nut

      Usuń
  3. można by je oprawić jako obrazki :) a jak podobają się właścicielce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie nie zalapalysmy sie na zaden egzemplarz, poki co odwiedzamy sklep w nadziei, ze jeszcze wroca, a jak nie , to przyjrze sie sklepikowi internetowemu i zobacze jak to jest z wysylka do Polski

      Usuń
  4. Fantastyczne! Zdecydowanie szkoda byłoby mi w takich pisać.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest dylemat przy takich pięknościach, prawda? bo jak tu je bezcześcić pisaniem!? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się szkoda pisać w tak pięknych zeszytach, no może ewentualnie jakiś pamiętnik...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, przecudne te zeszyty, nie dziwię się że tak szybko "zeszły" ;)
    Szkoda, że u nas takich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń