sobota, 17 marca 2012

Poetic objects...

Moja ostatnia miłość. La Marelle Editions. Marka, którą w 2004 r, założył Pascale Nivet i Fabrice Bernetiere. Początkowo zajmowali sie oni publikacją rysunków Mlle Heloise zdobiących przedmioty użytkowe. Dzisiejsza La Marelle skupia około 30 ilustratorów, których wyobraźnia zdaje się nie mieć granic. Wspólnym mianownikiem jest poetyka zawarta w każdej z baśniowo ilustrowanej rzeczy sygnowanej marką La Marelle. Dziś tylko garstka prac Mlle Heloise. Obiecuję powrócić do pozostałych ilustratorów, zreszta od pewnego już czasu nie moge sie oprzeć przegladaniu w internecie ich prac. Swojego osobnego postu jako pierwsze doczekają się.... aaa zobaczymy:)













Fot. lamarelle.net

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze nie tylko mnie tak zauroczyły :)

      Usuń
  2. oj ja też zachwycam się ich cudeńkami, a ostatnio próbowałam wymóc na mężu zakup ich firmowego bajecznego wózka na zakupy :) mamy troszkę wspólnego prawda :)???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba rzeczywiscie mamy :), ale wózka takiego koszyczka sklepowego? :)) chyba jestes bardziej zakrecona ode mnie :))

      Usuń
    2. hihihihii takiego wózeczka na kółkach co ciągnie się za sobą z zakupami :)) oj oszalałam na jego punkcie ale zupełnie nie rozumiem dlaczego mój mężuś nie zupełnie ihihihi .. pozdrawiam cieplutko ..

      Usuń
  3. Boskie! Nie znałam tej marki wcześniej, ale jestem zachwycona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te walizeczki i miseczki. Są dostępne w polskim sklepie internetowym, ale z gigantyczną marżą. Może więc kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i to wlasnie sprawia ze moje wybory rzadko sie realizują, ja planuje kupic tą tackę, ale ciagle czekam na przeceny :), nie wiem czy sie doczekam...

      Usuń
  5. Super takie rogate duszyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne rzeczy mają :-)) Właśnie przeglądałam sobie ich stronę :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne! nie widziałam ich wcześniej, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy moje zachwyty będą jeszcze coś znaczyły? No cudne! Przefantastyczne! Zawsze pokażesz cos, co chciałabym mieć w ręce już-zaraz-teraz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy, chetnie zobacze sobie ich strone ... M

    OdpowiedzUsuń