piątek, 3 sierpnia 2012

Wolf from Copenhagen


Dzisiaj to co podobało mi się w norweskim Bergen najbardziej. Sklep. A w sklepie wszystko, naprawdę wszystko stanowiło obiekt pożądania. Największy porcelana i pościel. Moje kolejne skandynawskie odkrycie - duńska marka By Nord dostępna m. in. w Nordic Elements. Pościel- dla dzieci i dla dorosłych z organicznej bawełny. Czarno-biały nadruk z motywem zwierzęcym. Poduszka opisana krótka notką. Choć zawsze i wszędzie motyw renifera darze największym zachwytem, w tej serii faworytem jest wilk.












Fot. www.nordicelements.com


Fot. www.nordicelements.com



Fot.www.nordicelements.com



Fot. www.nordicelements.com



mała aktualizacja- od jakiegoś czasu pościel By Nord dostępna jest także w polskim sklepie internetowym - scandidecor.pl

14 komentarzy:

  1. oj znam tę markę znam :)))) i też wzdycham do tej pościeli , jest na mojej złotej liście ale coś zawsze ta cena mi nie po drodze :(( a podusie mogłabym mieć wszystkie co do jednej .. dobrze , że nie mam w zasięgu oka takiego sklepu , chyba bym w nim zamieszkała :) ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ceny troche za wysokie, 5 razy wracalam do sklepu i za kazdym razem cos mnie szarpało,postanowilam ze jesli bedzie poszwa na podwojna koldre to kupie :) niestety nie bylo :( w ramach pocieszenia wybrałam dla Hani cudne zwierzece "matrioszki"

      Usuń
  2. :D Aż mi serce zadrżało - sfotografowałam dokładnie to samo:D http://freckled-thoughts.blogspot.com/2012/07/bergen-w-deszczu.html moim faworytem jest lis z talerza;) choć wszystkie mi się szalenie podobają:) a renifer to zawsze i wszędzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrocilam wlasnie z Twojej strony, z jakiegos powodu nie mam w ogole mozliwosci komentowania cudzych postów. To jest niesamowite, ciesze sie ze nie tylko mnie urzekl ten sklep, samo Bergen oczywiscie tez :), targ rybny niczego sobie,sklepik z zabawkami tez mnie zachwycil i tez oczywiscie go obfotografowalam, Julka kupila sobie w nim na pamiatke piornik. Jesli uda ci sie zrobic Włóczykija to koniecznie daj znac, a gdybys zechciala zrobic w celach komercyjnych to ja pierwsza na liscie:) Młodszy troll jest wielkim fanem Muminków :)

      Usuń
    2. Miałam kiedyś taki problem - pomogła zmiana przeglądarki na google chrome;) my kupiliśmy króliki dla dziewczynek;) ten sklep z zabawkami to raj nawet dla mnie, a co dopiero dla dzieci... a Włóczykij powstanie... jeszcze trochę i zaczną się moje ukochane długie jesienne, a potem zimowe wieczory...My Muminki też uwielbiamy:) Choć bardziej w książkach niż z bajki o dziwo:)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Cudowne, jakoś zwierzęce serie teraz na topie H&M też ma teraz sporo podobnych, wiadomo, nie taka klasa, ale na pocieszenie zawsze, a pierwsze zdjęcie z odbiciem miasta - cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne pościele! nie dziwię się, że nie mogłaś wyjść ze sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z wilkiem podoba mi się najbardziej. Ja w ogóle lubię wilki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne
    wilcze motywy są fascynujące i godna pożądania

    OdpowiedzUsuń
  7. Przechodzilam kolo nich dzis w sklepie. Dobrze, ze mnie nie powalily (choc posciele ladne) bo rzeczywiscie troche kosztuja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna... Motywy wilków - coś dla takiego miłośnika wilczej natury jak ja - to coś cudownego ;-) Prawie jak mój psiak :-)

    OdpowiedzUsuń