sobota, 8 września 2012

H&M Home Kids



Może pamiętacie mój zachwyt nad pościelami z fotograficznymi nadrukami zwierząt? Bardzo szybko z własną wersją wystąpiła największa szwedzka sieciówka H&M. Wakacyjną porą wypuściła po raz pierwszy nową linię HM Home Kids. Seria okazała sie strzałem w dziesiątkę i rozeszła błyskawicznie. Dziś na szwedzkiej stronie marki nie ma już nawet śladu po zakładce, a dostać można tylko pojedyncze produkty. Nam udało się załapać na dwa komplety pościeli z wiewiórką - biały i różowy :). Bardzo bym chciała żeby dziecięca linia akcesoriów domowych pojawiła sie na stałe w ofercie marki, a jeszcze bardziej, żeby była również dostępna w Polsce. W końcu sieciówka słynie z wprowadzania najswieższych trendów za niewielką kasę.











fot. www.hm.com

17 komentarzy:

  1. sen z króliczkami to musi być radocha:)
    świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Posciel z zajaczkiem faktycznie fantastyczna! Musze poszukac czegos podobnego.
    Dzieki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co powiedziec...jestem krotkowidzem, ale zeby az tak......
    dopiero Wasze komentarze otworzyly mi oczy- to nie jest WIEWIORKA! TO JEST KRÓLIK! nie wiem dlaczego dotychczas widzialam w nim wiewiorke, moze tak chcialam to widziec ,a moze to daltego ze dlugo bylam w Busku, gdzie w parku zdrojowym co rusz spotykalam wiewiórki :))) Zapytana przed chwilka Julka stwierdzila ze tez od poczatku wiedziala ze to królik :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie zamowilam posciel z zajacem! Zdobylam ja na HM niemieckim. Jupi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeny, no przecudne! Ciekawe, czy oprócz zająca są inne fotograficzne nadruki zwierząt. Zaraz przeszperam norweską stronę H&M.

    OdpowiedzUsuń
  6. pamietam ze byl maly wilczek, w Szwecji sprzedał sie na pniu, może będziesz miec wiecej szczęscia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdzilam z ciekawosci,u nas jest piesek (czy to ten wilczek o ktorym mowa?ha ha).Jejku jaka tania ta posciel!Gdyby byl kot to bym sie skusila;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza jest ta pościel! Szkoda, że nie dostępna w PL. Ja nawet nie wiedziałam, że taką serię wypuścili. Wcale się nie dziwię, że miała takie branie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z królikiem jest świetna jak bym mogła od razu bym kupiła, juz widzę mine Majki.... Cuda...

    OdpowiedzUsuń
  10. Melduje ,ze w Uk mozna tego Kroliczka kupic :) Faktycznie taniutka posciel a piekna

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz dziękuję za wizytę, jestem naprawdę zaszczycona ;-) Twój blog jest przepiękny..

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne, jestem zachwycona i to chyba mało powiedziane...szkoda, że w PL brak i że oferta ilością mała...może rozwiną skrzydła;) na co oczywiście liczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Eh.. a my w Pl możemy tylko pomarzyć. Co za pech :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ihihihihihi Kochana a ja zakupiłam dla Julci pościel z króliczą wiewiórą po Twoim poście :)))) piękna jest ale jeszcze nie widziałam na żywo :))))

    OdpowiedzUsuń