wtorek, 9 października 2012

Colors of Autumn

Halo halo, jesteśmy, żyjemy. Tylko odkąd wróciłam do pracy doba uległa skróceniu, a czas przyśpieszył. Powoli sie jednak ogarniam, więc tak w telegraficznym skrócie: w zeszłym tygodniu świętowałam magiczną datę. 10 lat temu wydałam na świat istotę cudownie doskonałą. Jedno z dwóch moich najpiękniejszych świąt. W ten weekend istota w osobie Starszej Cacnej świętować będzie z koleżankami, bo w tym magicznym wieku 10 lat hasłem przewodnim jest FRIENDS ARE FOREVER BOYS ARE WHATEVER :) Zmęczeni remontem, weekendowo odpoczywaliśmy sobie na jurajskiej wsi. Pogoda sprzyjała błogiemu nic nierobieniu. Więc robiliśmy nic, odpoczywając od świateł wielkiego miasta i stosując jesienną koloroterapię. Dzisiaj skończyłam pokój Hani. No prawie skończyłam, bo muszę jeszcze ze strychu przynieść kilka książeczek i zabawek. I wracam do aktywnego blogowania, bo stęskniłam sie bardzo :)











































15 komentarzy:

  1. moja dziś skończyła trzy :), jeszcze nie przyjaciółki i chłopcy, ale jak to szybko zleci :), kadry cudowne, a ten piecyk, oj, marzy mi się, to u Was :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piec stoi w domu po mojej babci, kiedys byl 3 razy wiekszy, pieklo sie w nim placki drozdzowe z pyszna posypka , szarlotke i chleb, na piecu robilismy sobie z kuzynem cos na ksztalt macy - z resztek ciasta na makaron, dzis pelni tylko funkcje kominka, ale byloby mi przykro gdyby zniknal calkowicie, budzi mnostwo ciepłych wspomnien...

      Usuń
  2. Ale macie fajny "zapiecek". :-) I te białe kafle rewelacja. W ogóle wszystko mi się podoba, na czele z butami Jubilatki, której życzę spełnienia marzeń. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie na tej jurajskiej wsi. I kadry takie klimatyczne, bardzo mi się podobają. Na ostatnim Hania niczym Czerwony Kapturek :-). Sto lat, dla dziesięciolatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bff - dokładnie :)
    mamy córki w tym samym wieku :) wszystkiego najlepszego dla dziesięciolatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Starszej, a fotografie bajkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piece kaflooowe :) Moja wielka miłość - kojarzy mi się, ze starą kuchnią babci... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne jesienne ujęcia :-) Buziaki dla Solenizantki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mała Cacana jak Czerwony Kapturek na ostatnim zdjęciu :-)

      Usuń
  8. Ale u was pieknie! Zdjecia fantasytczne. Czerwone poncho.... ech.... Wszystko dopracowane, perfekcyjne... Tylko tak siedze i wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie nastroje jesienne bardzo lubię.
    Kominek, pyszne jabłka, ciepła herbata, futrzak na karku :-)
    Cudne zdjęcia :-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet takie piekne zdjecia nie sprawia ,ze polubie jesien za swoim oknem ale u Ciebie wyglada fajnie :) Najlepszego dla 10 latki, Teraz to juz z gorki mi te lata po 10 urodzinach minely za szybko...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego i spelnienia wielu, wielu marzen ...!!! piec u babci piekny, do takich miejsc w takim wlasnie klimacie mam wielka slabosc ... Pozdrawiam Was serdecznie. M

    OdpowiedzUsuń
  12. ale przepiękne zdjęcia u Ciebie:) cieszę się, że wróciłaś:)
    niesamowicie macie w domku no i te zdjęcia z córeczką sięgającą po jabłko... niesamowicie piękne!!!:)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń