piątek, 16 listopada 2012

KO - KO - KO KIDS


Siłą rozpędu przedstawiam dziś bloga, o którym już dawno chciałam napisać. Może już znacie. Ja poznałam próbując dociec, autorstwa talerzyków, które bardzo mi się spodobałay. Odnalazłam je na etsy, potem okazało się, że istnieje blog, o tematyce szeroko to ujmując dziecięcej. Kokoko Kids pochodzą St Petersburga, już to spodobało mi się bardzo:) Szyja płaszczyki, robią bereciki, czasem malują i wypalają porcelanę. Na blogu zamieszczają piękne zdjęcia i podopowiadają jak fajnie spędzić czas, pokazują co ich zachwyca. Mnie zachwyciły talerzyki. Rowerowy jest mój, misiowy Julki, z liskiem Hanki.... albo odwrotnie. Ale rowerowy jest mój!





Fot. Etsy

8 komentarzy:

  1. Fajne :-)
    Bardzo podobają mi się rysunki na talerzykach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. Przypomina troche kolekcje home kids od H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BOOOOMBAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne! ja też wybrałabym rowerowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze (zolty) to moglabym kupic w hurcie jakism :) Cudne

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię bardzo. Korciło żeby poszukać podobnych białych talerzy, namalować i wypalić. A potem poszło w inną stronę i powstało to: http://kakao.aei.pl/?p=750
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń