piątek, 7 grudnia 2012

My 3 years old girl..



Dziękuję za życzenia zdrowia pod poprzednim postem. Jest lepiej, dziewczyny sprawiają wrażenie bardziej znudzonych niż osłabionych, więc na dziś zaplanowałyśmy pieczenie pierniczków. Zaległości na każdym polu, dziś 3 zdjęcia z trzecich urodzin  Hanuszki, choć minął już prawie miesiąc. Jeśli się uda to wrócę do tego tematu, bo zdjęcia tamtego  dnia robiłam także 60 letnią Prakticą. Rzecz w tym, że nie mam czasu dokończyć 36 zdjęciowej kliszy....Nie obiecam, że się poprawię, ale spróbuję :)





11 komentarzy:

  1. Ale kapelutek :)
    Jestem ciekawa tych zdjęć analogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszego królewnie, ja Cię rozumiem, bo swojej kliszy po tym jak ostatnią zerwałam, też jakoś nie mogę skończyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze dla 3 - latki :-)) Piękna z niej królewna :-))
    P.S. A świeczki na torcie obłędne :-) Długo zastanawiałam się czy to nie lizak ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ma H. długie włosy!!!
    To świeczki te kulki? Boskie. Skąd? Skąd?

    OdpowiedzUsuń
  5. ihihihihihhii wszystkiego naj naj dla małej jubilatki .. w takim razie jest pół roczku starsza od mojej Zuzoliny :)) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. pieczenie pierników jeszcze przed nami, miało być jutro ale nie mam sił
    śliczny tort :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda słodko :) a możesz napisać skąd ta rewelacyjna korona? i tort jaki pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korona z H&M, to ta kolekcja, z ktorej czesc dochodów przeznaczona była na Unicef

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź;) tyle zaglądam do H&M i jakoś nie rzuciła mi się w oczy :)

      Usuń