czwartek, 28 lutego 2013

Knitwits - nature friendly


Przyznam, że jestem wielką fanką czapek imitujących zwierzęce głowy. Wybór aktualnie jest duży. Czasem lubie, gdy za modą stoii ideologia. Zwłaszcza, gdy ze sprzedaży w biznesie, który generuje olbrzymie zyski, część pieniędzy przekazywana jest na tzw "wyższe" cele, na pomoc potrzebującym, na pomoc w walce z Aids, czy na wsparcie naturalnego środowska. Knitwits marka specjalizująca sie w produkcji zimowych nakryć głowy, rękawiczek, nauszników dodatkowo wspiera naturalne środowisko. 10% z całości sprzedaży przekazywane jest na działalność WWF Canada, której partneruje. Miło jest nosić czapkę z reniferem, od kogoś o kim wiemy, że dobro tych zwierząt naprawde leży mu na sercu. Fajnie mieć wybór. Oprócz serii dedykowanej World Wildlife Fund miłośnicy Hello Kitty i Ulicy sezamkowej też znajdą coś dla siebie. A i jeszcze jedno - miałam okazję "dotknąć" tych czapek, choć Cacanych ze mną nie było i nie umiałam zdecydować o rozmiarze:( są bardzo dobrej jakości!









Fot. from www.knitwits.com

5 komentarzy:

  1. Jak mój K. zobaczył Pandę - to powiedział, że obowiązkowo Nasze dziecko będzie kiedyś taką czapę nosić :-p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymiękłam przy sowie. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj i ja oszalałam po zobaczeniu sowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciała taki domek:)sówka love:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są :) a czy można je kupić w Polsce?

    OdpowiedzUsuń