sobota, 2 lutego 2013

La Clinica


Kontynuując wątek wnętrzarski, dziś przedstawiam duet niezwykły. 2x 1/2 z Włocha + 1/2 Chorwata + 1/2 Polaka. Ciszak Dalmas. Poznali się we Włoszech, gdzie obaj studiowali. Ale firmę założyli w Hiszpani. Niedługo wezmą tam udział w wystawie pokazując projekt, który jest moim ulubionym La Clinica. Minimalizm, wykorzystanie tylko naturalnych surowców, bardzo prosta forma, sprawiają,że meble wyglądają niezwykle lekko. Gdybym miała urządzać pokój dla nowego dzidziusia to właśnie tak. To właśnie z tej serii powstała też linia mebli dedykowana jednemu ze sklepów "dzieciowych" - Smallwhite, w którym dwa lata temu znalazłam przepiękne sukienki komunijne i dzieliłam się tym znaleziskiem na blogu. A propos to właśnie tamten i i ten wpis bije w moich statystykach do dziś wszystkie rekordy popularności.







FOT. laclinicadesign.com

A i taka mała prywata i chwalipienctwo :) Niedawno zostałam zaproszona do pokazania się w nowym cyklu pokoików dziecięcych realizowanym przez Ładnebebe i Domosfere. Skorzystałam. I choć pokazywałam to w naszym cacanym świecie, to można nas popodglądać jeszcze tu i tu :)

5 komentarzy:

  1. Piękne. A huśtawka to już w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobrze, że skorzystałaś, bo na pewno pokoje waszych dziewczyn będą inspiracją dla niejednej osoby - są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze chyba nie komentowałam, ale z przyjemnością podglądam waszego bloga. oba pokoiki dziewczyn naprawdę śliczne, szczególnie ujął mnie pokój Hani. ale chyba najbardziej mi się podoba, że oba są tak świetnie wyważone pod względem dodatków i wcale nie zagracone!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam i na ładnebebe i na domosferze, nie nudzi się :-) A u nas komunia w tym roku... Z przyjemnością pooglądałam Waszą, jakoś wcześniej nie zauważyłam. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń