niedziela, 3 lutego 2013

Really bad bee..


Zima to nie tylko śnieg, ale i czas bali karnawałowych. W miniony poniedziałek odbył sie takowy w przedszkolu młodszej Cacanej. Stety, niestety dziecię moje nie podzieliło entuzjazmu matki, która chciała się wykazać. Tańczyć jak najbardziej tak, ale przebierać się za kogoś lub coś? O co to, to nie. Wytłumaczyłam na czym polegają bale przebierańców. Zaproponowałam różne role. Księżniczki, krasnoludka, wróżki, myszki, liska, wilka, biedronki, pszczółki, muminka, flaminga. Za każym razem słyszałam: "NIE. Jestem HANIA." Po dwóch dniach odpuściła. Zgodziła sie przebrać za ... Maję. Ucieszyłam się. Przedwcześnie. Okazało się, że miała na myśli nie pszczółkę, a koleżankę ze swojej grupy. Grrrrr...











Mniej więcej w tym samym czasie oglądałyśmy w trójkę Kubusia Puchatka. Hania nie jest jakąś wielką fanką, chyba nawet lekko ja nudzi. Ożywiła się tylko raz, gdy rój pszczół gonił biednego misia. Stanęła na kanapie i ile sił w małych płucach wrzasnęła -"Uciekaj miśku, jeśtem wielka pcioła i zjjjjem ciee!"







Ps. W sprawie stroju osiągnełyśmy kompromis. "Jeśtem Hania. Bende udawła pciołe."

18 komentarzy:

  1. Hi hi, skąd ja to znam! Moja mała nie chciała się przebrac na halloween a w przedszkolu mieli halloweenowy dzien...I biedactwo jako jedyna w pasterkowej szopce występowała w jeansach bo stwierdziła, ze w takiej starej sukience to ona chodzic nie bedzie:-)
    P.S. Ta pszczółka jest świetna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka jest Hania!!! uśmiałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że udało się osiągnąć kompromis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudna Maja-Hania. :-)Strój robiłaś sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, w niedziele zaraz po polozeniu Hani spac , jak tylko dlam mi zielone switlo w kwestii przebrania na sygnale jechałam do wielkiego sklepu na "S" :)

      Usuń
  5. Swietny stroj! I zdjecia rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju jaka słodziachna i w tym stroju wygląda niesamowicie:)))
    świetna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasi dali sie przebrac tylo w pilkarzy zatem ich codzinny letni stroj, o inńym bardziej wymyslnym nie chcieli nawet slyszec, a pszczoleczka jest piekna ps.przepraszam za brak polskich liter

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha,matki bardziej entuzjastyczne niz dzieci:) Takie podobne skrzydelka,tyle ze aniolka,mamy w domu i zaklada je chetnie,ale na chwile.Idzie do lustra,oglada sie z usmiechem,po czym sciaga i odklada do szyflady.
    Moja corka ma 2,5 roku (na pewno mignela ci na fb'owym albumie klientow chociazby efvva;)).W tym roku bede ja przebierala do przedszkola po raz pierwszy.Ma byc kapturkiem,a stroj przyszedl wczoraj , z tym ze ona nie bardzo jarzy o co z tym kapturem chodzi ("przeciez nie pada" mowi,kiedy probuje zalozyc w domu.Na dworze,owszem.)
    Jakby nie bylo,cud-miod w takich przebraniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonale kojarze śliczną Lilusię :), czesto migacie mi na Ładnebebe i efvvie, widać dużo wspólnych rzeczy nam się podoba :), moze uda nam sie gdzieś podpatrzeć Czerwonego Kapturka ?

      Usuń
    2. Widze,ze juz udalo:) Ciebie skojarzylam wlasnie po butkach efvva. A dwie te marki maja pozwolenie na podkradanie zdjec z mojego polprywatnego bloga i dlatego tak sie czasem od malej roi;)

      Usuń
    3. też sie domyśliłam, bo próbowałam wejść kiedyś na Twojego bloga i niestety się nie udało, wiec podziwiam na fun page'ach Efvvy, Miszkomaszko i Ładnebebe :) pozdrawiamy

      Usuń
    4. A to ja cie z przyjemnoscia zaprosic moge:)Potrzebuje tylko adres email.Pamietam,ze kiedys "przekartkowalam" caly twoj i zreszta do dzis lubie wracac do niektorych starszych wpisow.Mam tak z kilkoma blogami

      Usuń
    5. to ja poprosze i z góry dziękuję :) kaffiarka@gmail.com

      Usuń
  9. ihihihihihihihihihihi rozbawiłaś mnie :))) i nic już więcej nie napiszę :))))) Hania słodziak !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. nic tylko się cieszyć, że Hania jest Hanią :) nawet jak w roli pcioły goni Kubusia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wypisz wymaluj moje dziecko... A stroj piekny. I zdjecia

    OdpowiedzUsuń