niedziela, 3 marca 2013

Ice, ice baby


Spędzając dwa dni w łóżku z wrednym wirusem, postanowiłyśmy już oficjalnie pożegnać się z zimą w mieście. Wraz z pojawieniem się słońca w sobotni poranek szybko podjełyśmy decyzję i ruszyłyśmy na lodowisko. Mamy bardzo blisko. Liczyłyśmy na jazdę w samych swetrach i szalikach, ale okazało się, że na to jeszcze za wcześnie. Właściwie to czułam się zaszczycona tym, że mogłam towarzyszyć Starszej Cacanej. Przez cały sezon wyjście na lodowisko było zastrzeżone wyłącznie dla koleżanek. Raz w tygodniu dziewczyny po lekcjach, szły wspólnie na lodowisko. Przyznam, że nie raz korciło mnie, by je trochę poobserwować w akcji. Ale wytrwałam i pod koniec sezonu byłam nawet "cool mamą", bo zgodziłam się nie robić "obciachu" i zostawić kask w domu :)















Uwielbiam ten niekłamany uśmiech, który towarzyszy wszelkim formom ruchu. Szczególnie zimą. Nieważne,że nieostro i częściowo poza kadrem :)





Ale teraz czekamy już na wiosnę







6 komentarzy:

  1. Widzę, że wypad na łyżwy w 1000% udany :)
    nasza rodzinka tez jest rozjeżdżona i czekamy tylko aż będzie nas więcej, żeby później razem jeździć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniej więcej taka byłam jak jeździłam na podobnych białych figurówkach, ach! pięknie było... zazdroszczę troszkę, bo uśmiech miałam równie wielki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sa momenty,w ktorych zwariowac mozna od uczepionego nas malucha,ale chyba bardziej przeraza mnie ten okres kiedy beda chcialy byc jak najdalej od rodzicow:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to jest lodowisko ze słynnymi pingwinami? Urocza dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  5. My tez czekamy na wiosne a ja chyba szczegolnie ...! Dzieci ostatnio stwierdzily, ze zima jest fajna i ze ja lubia ale tyle jej ostatnio i duzo, ze moze jednak lepiej jak sie juz skonczy ... :)

    Milego dnia Wam zycze. M

    OdpowiedzUsuń
  6. Łyżwy, uwielbiam !!! Takie miałam plany na tę zimę dla mnie i synka, z którym jeżdżę, niestety los miał wobec mnie inne plany :/ może w przyszłą zimę...

    OdpowiedzUsuń