środa, 24 kwietnia 2013

Cypr, część II. Z widokiem na morze






















14 komentarzy:

  1. a powiedz, co sadzisz o cyprze tak wlasciwie?Bo sie kiedys napalilam, a potem zrezygnowalam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie sie bardzo podobało, bo ja lubię greckopodobne klimaty, planowaliśmy wypożyczyć auto i pojeździć po wyspie, ale jak wiesz dopadły nas choróbska i najwięcej wycieczek odbyłam taxą do lekarza, ponadto poruszalimy sie komunikacją miejska po regionie Pafos i musze przyznac, ze komunikacje maja genialną, porywnywalna tylko ze sztokholmską :)) kryzysu nie widziałam i nie odczułam, ale byłam tylko 10 - dniową turystka bez wygórowanych wymagań, służba zdrowia ok :)

      Usuń
  2. sukienka w kropeczki skradła me serducho... skąd? ... i ten wiatr we włosach...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienka to Gap, ale w Krk nie mamy sklepu, wiec kupiona na allegro, dlatego też nie wiem czy to aktualna kolekcja

      Usuń
  3. pejzaż rozleniwiający, plaża cała dla Was :), chyba ciężko było wrócić ;)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne widoki... Buciki Hani bardzo gustowne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę się na tej plaży i wśród tych fal. :-) Zazdraszczam bardzo. :-)

    Julka jest rzeczywiście bardzo do ciebie podobna. Mini-me. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem absolutną fanką Hani - ależ stylóweczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki Hani to EFVVA, prawda? Piękna stylóweczka. Reszty nie skomentuję, bo mnie Hania powaliła na łopatki;-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się chce wakacji, 100% stylu u was :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przypadkiem trafiłam na Pani blog i chyba zadomowie sie na dłużej:). Wyglada, że mamy podobny gust. Kilka dni temu trafiłam w TKMAXX na te sukienki Stelli i oczywiscie złapałam jedną, a teraz jak zobaczyłam na je tych pieknych zdjęciach to tym bardziej widze, że są wyjątkowe
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje i oczywiście zapraszam :) a co do sukienek to byłam zdumiona, gdy je zobaczyłam,tez kupilam w TKMaxxie- było ich dużo, a zainteresowania nimi żadnego, wszystkie panie przechodzily obojetnie , teraz wiem ze zakup byl super, wygladaja uroczo, Hanka nosi ją tez jako tunike do leginsow, i sa takie zwiewne, cudnie wiatr sie w nich plącze :)

      Usuń
  10. jak ja bym chciała być teraz w takim miejscu..ach, cudownie

    OdpowiedzUsuń