niedziela, 28 kwietnia 2013

Sukienka


Nigdy tego nie robię, bo wychodze z założenia, że na moim blogu bohaterem niezmiennie są Cacane, a nie ubrania, które noszą, jednak dziś post prawdziwie "szafiarski"





Sukienka - Zara

Buty - Jacadi

Opaski - Noa Noa, Lindex



Nie ma żadnej histori do opowiedzenia. To krajobraz, morze, skały a przede wszystkim zachód słońca miały podbić urok sukienki. Tak, to głupio brzmi, ale zdjęcia chciałąm zrobić "Julce w sukience", a nie "Julce w pięknych okolicznościach przyrody" :)) Z fotograficznego punktu widzenia nie do końca wykrzystałam warunki. Trudno. Sukienka mnie i tak zachwyca. Taka zwykła. W normalnej cenie. Dla każdej dziewczynki.









9 komentarzy:

  1. jest cudowna !!!!!!!!!!!!!!!!!!! jak i Cacana we własnej osobie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje - sukienka bardzo romantyczna. I zdjecia jakie cudne! A juz na pewno trzeba wspomniec te cudowne francuskie balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba ta sukienka. Stałam i stałam nad nią. W rezultacie wzięłam inną, ale na ta miałam oko:)
    pozdrawiam. www.pretty-monsters.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukoenka rzeczywiscie piekna;idealna na takie wakacje!Wiesz,ja mysle ze nawet jak nie robisz typowo szafiarskiego posta,to te rzeczy sie zauwaza:)osobiscie uwielbiam zdjecia "z boku",kiedy zajete swoimi sprawami sa.ah mam nadzieje ze i nam trafia sie takie gorace krajobrazy

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka prześliczna, ale i modelka i zdjęcia równie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta sukienka ombre! Sama bym taka bez oporów przywdziała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tam od razu szafiarski. Ja widzę uroczą Julię, klimatyczne ujęcia i sukienkę - dziewczęcą, stylową i tak jak lubię - do ogrania na kilka sposobów, nawet z miejskim krajobrazem w tle:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka piekna. A modelka jeszcze ladniejsza :)

    OdpowiedzUsuń