piątek, 24 maja 2013

Djaknemala - mam i ja!


Pamiętacie może jak pokazywałam te sukienki i narzekałam, ze coś nam z nimi nie po drodze? Wszystko sie zmieniło. Pewnego dnia, będąc jeszcze na Cyprze dostałam wiadomość od ładnebebe, że nasze wymarzone sukienki są dostępne w pełnej rozmiarówce w polskim sklepie bananaz.pl. Radość wielka. Przelew poszedł natychmiast :) Dla Starszej Cacanej oczywiście łabądź, a do Młodszej jakoś tak od urodzenia lgną sarenki. Sukienka Hani była dużo za długa, więc musiała ulec delikatnym przeróbkom. Oczywiście w głowie miałam już pomysł na zdjęcia. Idealnym tłem dla łabędzia byłby nasz cudny Bałtyk, jednak czekać do sierpnia ani mi się śniło. Przy pierwszej okazji, w cudownej letniej aurze, na pięknej jurajskiej wsi powstały zdjecia. Wiem, wiem, mąż z grymasem stwierdził, że stać mnie na lepsze, ale nie wiem czy bedzie po temu okazja, wszak Starsza Cacana staje się coraz mocniej znudzona moją pasją. A młodsza od 2 tygodni ma na czole guza i sińce między oczami.. Nie pytajcie....





















9 komentarzy:

  1. Od razu rozpoznalam tego labedzia! Pamietam, jak pisalas o tej marce i ciesze sie, ze udalo sie ja zdobyc! Hamakowe zdjecia sa super. No i te okulary!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentują się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne,ale ceny mnie troszkę poraziły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam i ja...przez chwilę, bo zamówiona sukienka okazała się duuużo za duża, właściwie niewiele brakowało, a mogłabym ja nosić jako top;) dziewczyny wyglądają fantastycznie! dziewczęco i urokliwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie - nasze sarenki jeszcze nie doczekały sie debiutu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne sukienki...lekkie i bardzo dziewczęce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ihihihii ach Ci mężowie ... Ja tam uwielbiam Twoje zdjęcia :) I Cacane też :)) A sukienki po prostu śliczne !! ale hamak też baaardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam prawie i ja,ale jednak zrezygnowalam.Z roznych powodow;) ladne,ale juz na nie nie "choruje".Moim skromnym zdaniem szkoda, ze to najpopularniejsze zdjecie dziewczynki w sukience labedziowej, tak bardzo odbiega kolorem od oryginalu.Nie zeby granat nie byl fajny, ale mozna sie naciac jesli nastawiasz sie na ten inny.

    OdpowiedzUsuń
  9. ta łabędzia jest fantastyczna, pewnie dla obu wzięłabym jednakowe ;)

    OdpowiedzUsuń