piątek, 28 czerwca 2013

♥ How to kiss a frog on sale!


Tak na szybciutko. O mojej słabości do How to kiss a frog pisałam już tu. Kolekcja letnia także była moją ulubioną, więc pilnie śledziłam jej losy. Od jakiegoś czasu można wybrane produkty dostać na stronie kidomania.pl.I tam również pojawiły sie wyprzedaże. Rozmiarów Starszej Cacanej jednak nie mieli, a na maila z zapytaniem czy sie pojawią nikt nie odpisał. Z przyjemnością wróciłam na bajeczną strone marki i na 50 % wyprzedaży kupiłam Julce 2 sukienki a Hani spodnium w kwiecistą łączkę. Dzisaj przesyłka dotarła. Cuuudności :)) Miedzy innymi wybrałam sztandarową sukienkę z tej kolekcji - model z flamingami, hitem tego sezonu. Cudownie lekka zwiewna, romantyczna i mega dziewczęca. Na stronie HTKAF mozna kupić także wybrane produkty Lucky Boy Sunday (o którym pisałam w ostanim poście), również w ofercie wyprzedażowej :)

Ps. Przesyłka do Polski 10 euro





Fot. www. howtokissafrog.com

3 komentarze:

  1. Świetna ta sukienka z pierwszego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas tez kurier sie zadomowił:) krzyczy za mna na ulicy: p. Gosiu!! Znowu mam przesyłke:) Czas przystopowac...:) Dzieci odziane na lato: zakupy + własne projekty - bedziemy miksowac... :) Miłych wakacji Wam życze... Marcelka dostała pierwsze w zyciu swiadectwo:) U Was juz to chleb powszedni, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie ubranka. Kocham bose stópki, odsłonięte ramiączka, pastele... ale u nas pogoda nie rozpieszcza i kurtka to pozycja obowiązkowa praktycznie przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń