poniedziałek, 17 czerwca 2013

Welcome to the jungle


Z pewnością znacie tę kolekcję. Początkowo zachwyt wzbudzały pojedynczo wchodzące elementy: buty, szorty, t-shirty,spódnice, na końcu czapeczki z daszkiem. Potem zachwyciła sesja zdjęciowa. Dżungla to kolekcja inspirowana malarstwem Henri Rousseau, jego zamiłowaniem do ogrodów botanicznych i książek ilustrowanych. Chyba właśnie te inspiaracje wykorzystywane przy projektowaniu poszczególnych kolekcji wyróżniają Efvvę na tle innych marek. Za każdym razem autorka zaskakuje, ale zawsze jestem pewna, że to będzie strzał w 10. Jeśli chodzi o Hanię to szczególnie mocno upodobałam sobie buty. Bardzo lubię ten fason, sznurowane trzewiki, z szerokim noskiem, wykonane z bardzo dobrych jakościowo skór. Wersja lakierowana u nas mocno ekploatowana nie ma żadnych otarć czy zagnieceń. Ale w tym sezonie od pierwszego spojrzenia wiedziałam, że skusze się na turkusowe zamszaki z ręcznie wykonanym przez malarkę motywem przewodnim kolekcji. Zdaje się, że nie tylko ja, bo widziałam je już na innych stópkach :) Aż tu nagle pewnego dnia dostałam prezent. Właściwie obie Cacane, więc szczęście zmultiplikowane :). Starsza Cacana uwielbia swoją lnianą bombkę, jest idealna na codzień ( przepisowa długość szkolna), a zestawiona z bardziej elegancką bluzką nadaje się na bardziej oficjalne uroczystości. Hania dostała tunikę z falbankami i lniane szarawary. Jak łatwo się domyślić wybór idealnie zgrany z jej temperamentem. Dzięki Efvva!!!


















12 komentarzy:

  1. Tak, czarne buciki zadziwiaja tym, ze tylko po podeszwie widac, ze sa uzywane! Myslalam, ze skora lakierowana bedzie po pierwszym czy drugim razie troche pognieciona, ale nic podobnego.Drugie zdziwienie to to, ze jasne buty czysci mi sie latwiej niz ciemniejsze (mowie o zamszu)!Wystarczy troche wody (ja akurat uzywam jeszcze plyn do czyszczenia ugg'ow, ale sama woda tez daje rade!).Tych kolorowych troche sie boje wiec moze dlatego.
    Tylko szkoda mi niezmiernie ze juz za chwile pozegnam sie z 3 parami efvvy bo nie da sie ukryc, ze mala powoli powinna zmienic rozmiar:(( buuu.Na szczescie sandaly wzielam juz wieksze, no ale to sandaly.
    Sukienka/tunika, (ulubiona mojej mamy!) jest mieciutka nie? Nie wiem czemu myslalam ze bedzie sztywniejsza:)
    ja tez uwielbiam te sznurowane trzewiki i ciekawe co Ewa wymysli na jesien?
    A zdjecia bardzo fajne, te w trawie.Juz ci jedno zabieram!Moge nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz :) ja tez troche sie boje wyczyscic te turkusowe a Hanka ich niestety nie oszczedza, na poczatek sprobuje gumka do zamszu/nubuku, tunika jest super , ostatnio H nosila ja w upał i fajne bylo to ze się nie nagrzewała, mam wrazenie ze nawet leciutko chlodziła

      Usuń
  2. Drogie klientki;-) bardzo miło czytać mi wasze pozytywne opinie - staramy się mocno a dla marki EFVVA jakość zawsze pozostanie na równi ważna z dobrym designem! Materiał faktycznie ma działanie chłodzące w upał - podobne do jedwabiu ale jego plusem jest to że nie jest aż tak delikatny.

    Co do czyszczenia naszego zamszu- nie polecamy czyszczenia na mokro(ale jak czytam Ewie.P sie udało..:-).)raczej na sucho - najpierw wyczesujemy zabrudzenia specjalną szczoteczką do zamszu,następnie doczyszczamy gumką do skór zamszowych. Można używać kosmetyków do Ugg i Emu, o malunek się nie martwcie - jest trwały!

    Skórę lakierowaną mamy najwyższej jakości - opryskiwaną lakierem-dzięki temu oddycha-cieszę się bardzo,że to widać!

    Jesień/zima już się szyje ;-)

    Post jak zwykle na Cacaovo z pieknymi dziewczynami w bajkowych ujęciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,bylo delikatnie,szczoteczka:) Potem jednak poszlam na calosc i potraktowalam je brutalniej czyli zmoczylam (zreszta przed nalozeniem plynu do ugg trzeba to zrobic).Wszystko bylo ok,buty czysciutkie .Na koncu rzeczywiscie jeszcze troche szczoteczka poszla w ruch;)

      Usuń
    2. To super:-)Właściwie zmoczyć je można,tylko istnieje ryzyko ze na jasnym zamszu plama po brudzie sie powiększy pod wpływem wody i wsiąknie głębiej,ale jeżeli wcześniej wyszczotkuje się zabrudzenia to jest ok!

      Usuń
  3. Dzieki za komentarze dotyczace czyszczenia butow :D Bo nie wiedzialam i nasze zamszaki jakies takie brudne stoja....
    Podobaja mi sie te trzewiki z szerokimi noskami. I szczerze mnie zachecilyscie skora nie do zdarcia. Bo u nas wszystko sie zdziera na Sary stopie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne! Idealnie pasuje do tematu 'dżunglowego' :)
    Spódniczka bombka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mogę się napatrzeć na tą cudną buźkę i oczęta, są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Turkusowe buty - kapitalne!!! Sama bym takie chciała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie: REWELACJA! Same ubrania też piękne. Szczególnie podoba mi się lniana bombka.

    OdpowiedzUsuń