poniedziałek, 29 lipca 2013

Roztoczańskie migawki


Zabieram was na spacer po Roztoczu. A właściwie tylko po Zwierzyńcu,miejscowości zewsząd otoczonej lasami. Cacane najbardziej były zachwycone były kąpieliskiem, które było punktem docelowym. Mnie najbardziej podobało się dojście lasem. Zaczęliśmy od zwiedzania kościółka Św. Jana Nepomucena położonego na wyspie. Obowiązkowym punktem jest także browar,który od sierpnia, po latach przerwy wznawia produkcję ulubionego lokalnego piwa Zwierzyniec. Niektórzy z was pewnie znają to miejsce z letniego festiwalu filmowego. Dalej rozpościera się przepiękny Roztoczński Park Krajobrazowy. Polecamy!



























14 komentarzy:

  1. Haha, my wlaśnie na Roztocze wyjeżdżamy za kilka dni. Krążymy tymi samymi ścieżkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a my za kilka dni nad morze :) mam nadzieje ze uda nam sie znaleźć takie puste plaże jak Wam :)

      Usuń
  2. I jeszcze praktyczne pytanie: orientujesz się, czy na kąpielisko można dojechać jakąś ścieżką rowerową nie będącą jednocześnie jezdnią dla samochodów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można, początkowo ścieżka prowadzi blisko jezdni, ale jest od niej oddzielona, potem jedzie sie już lasem

      Usuń
    2. Super. Bardzo Ci dziękuję.

      Usuń
  3. Ja kompletnie nie znam tych terenów - poza lekturą o Rogasiu :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod Jagodą :) Pamiętam, że bardzo mi się Dolina Roztoki podobała ;)

      Usuń
  4. ślicznie tam, ja już chcę na urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idylla.... :))) A to zdjecie rozmazane - fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. i mnie niestety te tereny obce :(( Ale może kiedyś ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny punkt na mapie : "do zobaczenia", coś mi się wydaje, że takich punktów nigdy nie zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację , apetyt zawsze rosnie w miarę jedzenia :)

      Usuń
  8. czy mozesz zdradzic skad pochodzi przecudna sukienka starszej cory? Zakcohalam sie, chetnie bym kupila lub uszyla taka mojej malej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze Szwecji :), konkretnie z How to kiss a frog, widzialam jej jednak dostepne takze w polskim sklepie internetowym - kidomania.pl

      Usuń