czwartek, 3 października 2013

Jesienna Jusia


Pamiętać będę już chyba zawsze wieczór 3 października 2002r. Kończyliśmy nasz pierwszy małżeński remont. Paweł skręcał łóżeczko, a ja na kolanach szorowałam drewnianą podłogę. Zdążyłam wziąć kąpiel, żeby po chwili na sygnale pędzić do szpitala. Po 2 godzinach, o godzinie 0.30 usłyszałam Jej krzyk. W całkowitym zatraceniu Jej oddechem, nie zwracając uwagi na personel medyczny, odmówiłam jeszcze na sali wszystkie modlitwy jakie znałam, dziękowałam i prosiłam o opiekę nad Nią na zawsze. Kiedy wreszcie usłyszałam głos położnej zaczęłam równie głośno przeklinać pod adresem sprawcy tego zamieszania. Tej nocy urodziła się Julia. Ale ta noc należała do mnie. Jej Matki.























33 komentarze:

  1. Wszystkiego co najlepsze... Dla cudnej Julii i Mamy (już) Nastolatki:) Miłego dnia, i mam nadzieje, ze też świeci u Was słońce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko i Córko zatem - wszystkiego dobrego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. STOP Falstart :)) Urodziny dopiero jutro, dzis moje wspomnienia. Ale za dobre życzenia zawsze jestem wdzięczna i bardzo bardzo dziekuję :)). Buziaki dziewczyny :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wspomnienia :) piękna rzecz :) 14 sierpnia wspominałam jak to rok temu przyszła na świat moja córcia :) buziaczki :* ale masz już dużą pannę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeee, ona jeszcze malusia, taka moja :)

      Usuń
  5. Sto lat! Pamietam pierwsze urodziny Sary. Z cala swiadomoscia bylo to moje swieto - nie jej ;o)
    Ale ci szybko dziecko uroslo! Niedlugo z chlopakiem przyjdzie.... a ty jak babcia sie poczujesz... ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam od razu jak babcia, jak mama fajnej nastolatki :)))

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla was dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ja naprawde zawsze czuje , że to także moje święto

      Usuń
  7. Zatem na jutrzejszy dzień - wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na wszystkie inne też, dziękujemy ;)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla solenizantki....
    P.S.
    Świetne stylizacje...

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknym jesiennym dziewczynom życzę wszystkiego najlepszego na ten magiczny jesienny czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, to bardzo potrzebne życzenia , bo tegoroczna jesien to raczej nie nasza :)

      Usuń
  10. Jesienne uściski już dla nastolatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, ten pierwszy nastoletni rok to chyba z punktu widzenia rodziców jeszcze najfajniejszy

      Usuń
  11. Spełnienia marzeń dla Jubilatki.
    Październikowe dziewczyny rządzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, to prawda pażdziernik to super data na urodziny, nie znam niefajnych osób z tego miesiąca

      Usuń
  12. chwile niezapomniane i takie "nasze", matczyne, najlepszego Wam wszystkim, a Julia baaardzo wyrosła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak ona sie cieszy, gdy ktos dostrzega ze rośnie choc o 1 cm :)

      Usuń
  13. Bawcie sie dobrze dziewczyny!Pewnie pojdziesz dzis spac bardzo pozno co?;) Ja juz dzis zyczenia skladam.Duzo powodow do usmiechu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście ze poszłam koło 2 , samego sprzatania kupa, choc jedzeniowo przez ten brak lodówki nie mogłam nic wcześniej przygotować

      Usuń
  14. :))) się wzruszyłam ... 100 lat 100 lat i dla Mamy i dla Nastolatki :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego Wam zycze ..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz wszystkiego dobrego dla pięknej Julii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz dziekuje :) i młodszej o 5 lat bez jednego dnia Jagódce życzymy tego samego :)

      Usuń