wtorek, 12 listopada 2013

Forest Friends - 4th Hania's Birthday Party


A właściwie Kolombina i leśni przyjaciele. Bo, że Hania wystąpi właśnie w tej sukience wiedziałam już od wakacji. Kusiło mnie, żeby po raz drugi urządzić jej urodziny w stylu cyrkowym. Pierwszy raz wyglądały tak. Dziś zrobiłabym to zupełnie inaczej. Wygrały jednak leśne postacie, bliższe Hani ostatnio, może poprzez porę roku? Julka nauczyła mnie, że w dniu urodzin, najważniejsze jest miłe rozpoczęcie dnia, więc na Hanię czekał specjalnie przystrojony stolik ze śniadaniem. Potem pierwszy prezent od nas. Następnie założenie urodzinowej sukni i baletek. Pierwsze stuk puk. Ciocia z wujkiem i małym Jasiem. Drugie stuk puk i babcia z dziadkiem. Sto lat i dmuchanie świeczek( zmienionych w ostatniej chwili na prośbę Jubilatki :)) Z głośników leciały oczywiście Filipinki - Bal Arlkeina. Nasza Kolombina dzielnie kręciła piruety i wywijała twista. Dzień był bardzo emocjonujący :)





























20 komentarzy:

  1. Podziwiałam dzisiaj te filiżanki z ogonami. Mamy coś wspólnego z tym uwielbieniem do ceramiki. A impreza piękna i na pewno udana, bo to widać w oczach Hani. A pomysł na leśnych przyjaciół zapożyczam za tydzień na 5. urodziny Marysi, na które robię torty:-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe przyjęcie :) Zdrówka dla ślicznej 4-latki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty zawsze coś wyczarujesz... wrażenie ogromne na mnie zrobiłaś, więc wyobrażam sobie jakie na małej Hani... Super...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie! gratuluję pomysłu i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wszystko wyszło, życzenia dla solenizantki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sluchaj no - rewelacja! Nawet nie wiem, gdzie najpierw oko nacieszyc! Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie!!!!! to organizujesz urodziny Julowi! ;) ja nie ma zupełnie drygu do tego :/ :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Haniu :) Pięknie udekorowany stół i cudna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne przyjęcie urodzinowe :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się ogromnie,że wybraliście cyrkową sukienkę EFVVA!:-) Hania wygląda w niej cudownie! Oprawa bajkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się cieszę :) sukienka jest niesamowicie lekka i to dosłownie :) bardzo fajnie rusza sie z dzieckiem,kiedy patrzyłam na dziewczynkę z sesji Pink Wings, tą z długimi włosami a która jest bardzo delikatna i subtelna miałam niewielkie wątpliwości jak moja pucułowata Hanka bedzie się prezentować, ale finalnie bardzo mi sie podoba :)

      Usuń
  11. Oprawa urodzin przepiękna...takie chwile pamięta się latami ... widać jak dużo serca włożono w przygotowania ...Pięknie ..pozdrawiam ciepło www.kreacjadnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ tu u Was pięknie... że też wcześniej nie miałam o Was pojęcia. Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skad te piekne klocki z ost.zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Hania jak prawdziwa księżniczka ;-)
    A te detale....! No! Napracowałaś się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Urodziny wspaniale a pierwsze i drugie zdjecie super .. :) Ja rowniez zycze wszystkiego dobrego, jak najwiecej radosnych chwil i spelnionych marzen ..!!! Pozdrawiamy. M

    OdpowiedzUsuń
  16. Z pewnością Hania zapamięta takie przyjęcie długo, długo. Pięknie to wszystko przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne przyjęcie! Moja mała urodziny ma pod koniec lipca. Na pierwszy roczek planowałam zrobić urodzinki w kolorze różu i szarości, ale wystraszyłam się, że nie podołam. I postawiłam na żółty i biały ;) Może za rok postawię na ten róż, o ile me dziecię czegoś innego nie wymyśli :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń