środa, 1 stycznia 2014

Bang Bang Blink Blink


Weszliśmy w nowy rok z przytupem. Julka w miniówie Bang Bang Copenhagen, które dostępne jest już w PL o tu :) Ona lubi to, a ja lubię ją. I jak patrzę na te zdjęcia, to stwierdzam, że lubię jeszcze takie młode nastolatki, pozytywne śmieszki. Po rozpuszczeniu papilotów śmiechu było co nie miara, zwłaszcza, gdy młoda natchniona wirtuozka zasiadła do pianina. W takich chwilach nie lubię swojego braku refleksu, nie uwiecznienia takich momentów choćby telefonem. Zazdroszczę Wam tych umiejętności w kręceniu różnorakich filmików. Ale dziś zdecydowanie lubię wszystko i wszystkich, więc Happy New Year,Happy New Year,bang bang, blink blink, hip hip hura!















Budowanie nastroju od rana :)



Najlepszego w 2014!

10 komentarzy:

  1. Ale świetnie Jula wygląda. Jaka fryzura i strój. Ile ma lat jeśli można wiedzieć, skoro pisze Pani młoda nastolatka? Czy wystarczy mieć naście np 11 ?:) Nie mogę się doczekać :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. tak Julia ma 11, to pierwszy rok nastoletniości, bardzo fajny wg mnie czas :) ty tez masz 11?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie niestety :( Mam 9. Mama mówi, że wcale nie tak super być nastolatką ale mnie się to wydaje bardzo fajne.

      Usuń
  3. Wszystkiego co najpiękniejsze i najszczęśliwsze na każdy dzień Nowego Roku!
    urocza spódniczka w grochy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i życzę Tobie też abyś za rok mogła powiedzieć 2014 to był mega dobry rok :)

      Usuń
  4. Julka zorganizowała party! :D Czasem ten nałóg uwieczniania chwil na filmikach przydałby się w takich momentach właśnie, ale na pocieszenie, rzadko kiedy wraca się do tego.niestety :/
    Jeszcze raz w nowym roku życzę samych fajności!!!!!!!!!!!! :* :* : *

    OdpowiedzUsuń
  5. ho ho zabawa na sto dwa :D wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, który to już raz oglądam te zdjęcia...ale sprawiły że zapragnęłam mieć znów 9 lat (nie 5 nie 14 a 9 ;)))) całość jest fenomenalna...chyba najbardziej to konfetti w żorżecie;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Radość wylewa się z tego posta i chyba mnie nią zaraziłaś :-)))
    A papiloty - przypomniało mi się gdy spałam w nich aby rano mieć burzę loków ;-) Mniej więcej w wieku Julki byłam :-)
    Wszystkiego dobrego dla Was na ten Nowy Rok :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najpiękniejszego dla was, aby świat odwzajemniał się wam tym, czym sami emanujecie najbardziej:-*. U nas zabrakło rozkręcacza imprezy niestety;-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń