piątek, 31 stycznia 2014

Insta memories- January


Minął pierwszy miesiąc 2014r. i wreszcie doczekaliśmy się prawdziwej zimy. Nie wszyscy u nas się z tego cieszą, Hania utrzymuje status quo i nie lubi tego, że nie lubi zimy. Cóż.... Ja ciesze się na zapas... W drugiej połowie miesiąca wymieniłam telefon i od razu zaprzyjaźniłam się z instagramem. Koleżanki ostrzegały, że wciąga ... Tak dla ścisłości nie wszystkie dzisiejsze migawki to instagram, choć rzeczywiście duża część. Staruszek Canon z pewnością zwolni teraz rytm. A jeśli chodzi o instagram to znaleźć nas można tu cacaovo_blog





















12 komentarzy:

  1. na razie wciąż mi obcy, ale może się skuszę, choć generalnie przy mnie sprzęt się wysypuje z oprogramowaniem ;) - cudne te Wasze migawki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. choć choć- masz wyczucie piękna i kadru, zrobisz furore!

      Usuń
  2. i ja przepadłam instagramowo :))) więc rozumiem Cię doskonale !! Piękne srawki Waszej codzienności ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiec rozumiez teraz moja zajawkę :) i do zobaczenia tez na insta :)

      Usuń
  3. Ja się bronie przed Instagramem jeszcze...;-) Ale Was z chęcią będę podglądać.
    Hanka ma kapitalny szalik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to podglądaj a potem dołącz :) moj maz sie ze mnie smieje ze jestem calkowice zapozniona 2 lata bronilam sie przed fb, bo balam sie ze znajomi dowiedza sie o blogu z instagramem tez sie bałam ze jak za czesto zaczne wrzucac to juz w ogole wszyscy mnie skreślą( zawsze w tyle glowy mam ze ludzi swiat dzieciowy męczy, tylko my matki jesteśmy bezkrytyczne :))

      Usuń
  4. Dlatego boimy się zacząć z instagramem, bo jak już złapiemy bakcyla...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez z tych co niechętnie przystępuje do nowego, ale wciaga.. i jest fajnie

      Usuń
  5. Wszystkie drogi prowadzą do Insty :)
    Hanula coraz bardziej przypomina mi moją chrześnicę Lenę (moją HeLenę) :) Śliczne dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady P jestes? To daj sie zaobserwowac :) tylko daj znac ze to ty, bo mnie pseudonimy jesli sa inne niz z komentow nic nie mowia i nie potrafie poki co odgadnąć who is who :)

      Usuń
  6. <3 fajnie że na nim jesteście. insta strasznie wciąga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie ostrzegała mnie Ewaap i miała rację, jest jednak jeden szczegół , który trzyma mnie troche w ryzach, nigdy nie lubiłam wysyłac smsów i teraz komunikacja z klawiatury telefonu tez mnie ciut zniechęca, na szczęście bo i tak miażam juz pierwsze 2 dni, które spedzilam na śledzeniu co się w tej aplikacji dzieje :)

      Usuń