środa, 5 lutego 2014

Mon Petit Art


Czasu na kreatywne zabawy i gry nie licząc tych w ramach przedświątecznych przygotowań nie miałyśmy ostatnio dużo. Dlatego nie szczególnie jestem na bieżąco co się w temacie dzieje. Mój uśmiech niedawno przywołało zdjęcie podpatrzone u Miszkomaszko, na którym 2 dziewczynki bawiły się wykonanym origami. Julia kiedyś tez miała cierpliwość, czas i piękny papier. Dziś czas jest towarem deficytowym niestety, ale postaramy się go odnaleźć. Jakiś czas temu w ramach porządkowania wykończyła zestawy kirigami, ukończyła urokliwe obrazki wyszywane nitką z cekinami,nad którymi prace zaczynała 4 lata temu..... Odnalazłyśmy tez trójwymiarowy teatrzyk japoński, kupiony 3 lata temu w sklepiku muzealnym w kopenhaskim Muzeum Designu. Był to czas fascynacji laleczkami kokeshi, więc wybór był oczywisty. Ja sama wówczas po raz pierwszy zetknęłam się z marką Mon Petit Art, która w późniejszym czasie regularnie przykuwała moja uwagę ciekawym wzornictwem, propozycjami zabaw, ale w szczególnie pięknymi ilustracjami. Stosunkowo niedawno pojawiło się u nas memo z uroczymi ilustracjami inspirowanymi bajką o Czerwonym Kapturku. Wiecie,że do Czerwonego Kapturka mamy słabość :) podobnie jak do Alicji w Krainie Czarów, równie pięknie przeniesionej na elementy gry.

























A to stare dobre Djeco i zdjęcie, które zrobiła Jusia:



9 komentarzy:

  1. Wszystko cudowne ale teatrzyk najbardziej! I jak super wyglądają schowane w nim laleczki kokeshi! Mila ma wprost obsesję na punkcie kokeshi a mi w głowie do dzisiaj tkwi skakanka, która kiedyś pokazywałaś na blogu. Rarytas! Takie przestrzenne ilustracje są cudowne, musimy skończyć naszą Alicję w Krainie Czarów, aż chyba zrobię tutorial:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za zbieg okolicznosci, wlasnie szukam prezentow dla przyjaciol corki i zainteresowalo mnie memo czerwony kapturek oraz kolorowanka z planszami 3D, o ktorych pisalas; potrzebuje porady na jaka kategorie wiekowa sie nadaja? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. memo od 3 lat, a teatrzyk mysle ze dla troche starszego, niekoniecznie musi byc pokolorowany, zabawe duktuje tylko wyobraznia a dzieci wiadomo maja nieograniczona:)

      Usuń
    2. a czy memo dla czterolatki bedzie tez ok? nie chodzi mi o strone graficzna bo jest piekna, ale poziom trudnosci; dziekuje

      Usuń
    3. jasne ze tak, tu poziom trudnosci ustalasz iloscia ilustracji w grze a jest ich naprawdę bardzo duzo, ja grywam z nia w to memo i wierz mi przypelnej ilosci trwa to troche a naprawde nie daje jej forów :)

      Usuń
  3. Jestem u Was pierwszy raz! Pięknie u Was :)

    OdpowiedzUsuń