sobota, 1 marca 2014

White Dream


Sukienka, która jest jak marzenie. Marzenie o upalnym lecie, morskiej bryzie, porywie słonego wiatru. Nie mogłam czekać do lata. Jestem pewna, że będzie dało się zaaranżować ją na wiele sposobów, ale i tak nic nie przebije podstawowego dodatku - bosych stóp i słońca w pasmach Jej złotych włosów. Lekkość ułożonych kaskadowo falban figlarnie kręcąca się przy najdrobniejszym poruszeniu. I Jej przekonanie, że jest "plinces", bez konieczności całowania żaby. Sukienka How to Kiss a Frog to nasz absolutny nr 1 na nadchodzące lato i właściwie oprócz błękitnego nieba...nic nam więcej..

Duża niespodzianką okazało się, że przed pojawieniem się kolekcji na stronie marki( którą obsesyjnie sprawdzałam codziennie:))była ona dostępna w Polsce. Miss Lemonade jeśli tu zaglądacie, dziękuję.































24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. przerabiamy wszystkie pory roku w wersji pokojowej przy włączonym ogrzewaniu :)

      Usuń
  2. Cudo. Kocham falbanki są takie słodkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez i pomimo wieku tez nosze taka spódnicę, kolor tylko bardziej stonowany :)

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia, śliczna sukienka, śliczna panienka!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i co, autoiso dało radę;) sukienka piękna, też jesteśmy w tych kilku szczęśliwych, ale zastanawiam się czy ta kaskada nie przytłoczy trochę takiej małej plinces jak Mati? Jak uważasz? Mnie ciężko stwierdzić, bo jeszcze jej nie mam w magazynie;) No i ta pościel z ZH to po prostu kwintesencja delikatności, LOVE!! Ostatnie zdjęcie moje ulubione, ładny ma kolor;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnie zdjecie mocno kręcone :)

      Usuń
  5. zapachniało latem ... piękna sukienka i modelka o figlarnym uśmieszku :))) Pozdrowionka Oluś ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjecie cudne. Hania jak obloczek..

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka z mojego dzieciństwa! jaka szkoda, że mama wszystko "wydawała" :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Justryna, dlatego ja SPRZEdaję;d a serio, tez mi szkoda trochę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam takie, które pewnie by sie sprzedaly ale ja nie umiem sie rozstać, choć wiem że już nie wykorzystam..

      Usuń
  9. ale lekkość bije ze zdjęć...magicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamietam, ze i starsza M ma takie falbaniaste cudo które poczeka na młodszą :)

      Usuń
  10. Tak jak Ci juz pisałam Hani stópki i natłok cudnych falban "zmusił" mnie do zamówienia tej niesamowitej sukieneczki :) Zdjęcie 11 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna ! Szkoda mi teraz że się jej oparłam no ale życie to sztuka wyboru ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie nie mozna miec wszystkiego, a sukienka jest ponadczasowa, wiec kto wie kiedyś może przyjdzie jej czas i u Was :)

      Usuń
  12. slicznosci az piechota do lata by sie szlo jak mowia slowa piosenki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do lata najlepiej piechotą i na bosaka :)

      Usuń