wtorek, 15 kwietnia 2014

Louise Misha SS 2014


To dla mnie najpiękniejsza kolekcja dziewczęca tego lata. Nic dziwnego, że w mojej szafie( której część w bezpłatne używanie powierzyłam Hani:))zajmuje najwięcej miejsca. Delikatne, pastelowe kolory, zwiewne tkaniny, bezpretensjonalne fasony stają się kwintesencją letniej swobody. Wszystko to sprawia, że nawet najbardziej przypadkowe zestawienie, włączając w to rozbite kolana i brudne stopy, doda wdzięku dziewczynce utrudzonej grami podwórkowymi czy ucieczką z sadu sąsiada. Kolekcja Louise Misha dostępna jest w całości w Miss Lemonade To już drugi raz, gdy zachwycam się ofertą tego sklepu w kontekście letnich kolekcji( nie licząc momentu gdy jako pierwsi sprowadzili do Polski Lucky Boy Sunday o którym pisałam tu). Nic dziwnego nazwa zobowiązuje, a my uwielbiamy lemoniadę :)













8 komentarzy:

  1. Niech t lato wreszcie przyjdzie :-)
    Piękna i zwiewna Hania :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. ta ostatnia sukienka cudowna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne i bardzo dziewczęce, subtelne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, zwiewne, ale ta cena..Mina mi zrzedła. 330 zł za JEDNĄ sukienkę? Oszaleli? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. True. Szaleństwo, które osładzam sobie przymiotnikami, np. morelowe szaleństwo brzmi znacznie bardziej niewinnie :)

      Usuń
  5. Też mnie ta sukienka zachwyciła! ale w końcu wybrałam ten model we flamingi ...i jeszcze kilka innych pozycji bez których lato nie byłoby tak piękne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń