czwartek, 10 kwietnia 2014

Wiosenna melancholia


Zwyczajny wiosenny dzień i zwykły spacer do parku. Pełen słońca i pięknego światła. Poszłam na łatwiznę z tymi portretami, ale cudownie było mieć w rękach aparat po takiej długiej przerwie. I dopiero teraz widzę coś czego w ogóle nie zauważyłam na spacerze, gdy wydawało mi się, że Hania świetnie się bawi, wysoko szybuje na huśtawkach, konikach, zjeżdża ze zjeżdżalni. Patrząc przez obiektyw koncentrowałam się głównie na tym, żeby ją tam zatrzymać :) I dopiero teraz widzę lekki smutek w oczach.





























10 komentarzy:

  1. Dzielna Hania, pomalutku wracacie do codzienności, ale pobyt w szpitalu na pewno pozostanie na długo w pamięci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że to jednak Pani jest smutna i tak Hanię widzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam, ale z drugiej strony mama zna dziecko najlepiej...

      Usuń
  3. Piekne zdjęcia Hania nie ma w oczach smutku raczej widze lekkoa melancholie ale tylko na jednym zdjeciu

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdjęcia zawsze mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna Hania i cudowne zdjęcia .. Odpoczywajcie ...

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia bo urocza modelka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zobaczyłam ten lekki smutek w jej oczach dopiero na trzecim zdjęciu od dołu. A może nie..?
    Ściskam was nieustająco. No i masz przepiękną córkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i piękna Hania :) Ściskamy Was gorąco i trzymamy kciuki żeby Hania jak najszybciej doszła do siebie ! Pozdrowionka z naziarnkugrochu

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ...dużo zdrowia i pozytywnej energii ..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń