poniedziałek, 26 maja 2014

California dreaming


Mini & Maximus to marka pochodząca ze Stanów Zjednoczonych a konkretnie z Kalifornii. Choć zajmuje się projektowaniem dziecięcych ubrań i posterów, bardziej niż słowo fashion na myśl przywołuje design. Bo to właśnie wzór jest tym co wyróżnia ich projekty najmocniej. Corocznie przy każdej z kolekcji MI &MA współpracuje z różnymi artystami. Owoc tej współpracy bywa zaskakujący. Nie ma tu podążania za trendami, nie ma sztampy. Jest podwórkowy rytm dnia i brudny powrót do domu mocno po zachodzie słońca. I jest doskonała jakość tkaniny, która potrafi temu zadaniu sprostać.





Obawiałam się trochę, czy Hania zechce założyć czarną sukienkę, która się NIE KRĘCI. Ale plamki zrobiły dobrą robotę. Dla Hani było ich za mało, więc domalowała kilka własnych, sądząc, że się nie zorientuję. Generalnie sukienka przeszła próbę ognia, w miejscu, w którym moim dzieciom wolno prawie wszystko. Zastanawiałam się także jak pokazać samą sukienkę, bo podejmowane przeze mnie próby odgórnego sterowania moją córką przynosiły opłakany efekt i to w dosłownym tego słowa znaczeniu. Także samo życie przed Wami :)













Kolekcja Mini & Maximus dostępna jest w cocoshki.pl Dziewczynkom szczególnie polecamy różową koszulkę z kotem a chłopcom żółtą bluzę z kapturem. Jest moc!

6 komentarzy:

  1. Jeżeli artyści pracują nad kolekcją ubrań - wróży to dla mnie zawsze sukces, no może prawie zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. i super wygodna, krede można ręką przetrzepać, jest przewiewna i radaosna, lubie takie projekty :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na sukienkę a Hania wygląda w niej ślicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę , a Hania bardzo ja polubiła

      Usuń