czwartek, 29 maja 2014

Cromanticamente dolls


Lalki Hanki, rozważne i romantyczne. Właściwie nie tylko Hanki. Wszystkie 3 przepadłyśmy dla nich od pierwszego spojrzenia. Znalazłyśmy je nieopodal naszego mieszkania w Cagliari w malutkim sklepiku z ręcznie szytymi ubraniami dla dzieci mimamai już pierwszego dnia pobytu. I już wówczas wiedziałam, że nie przejdziemy koło nich obojętnie. Jako pierwsza mój zachwyt wzbudziła blondynka na huśtawce. Julka zauroczyła się szatynką, ale dopiero w domu zorientowałyśmy się, że jej laleczka jest przyszłą mamusią :) Natomiast Hania tradycyjnie wybrała lalkę czerwoną, w kole pływackim, trafioną w idealnym momencie. Cromanticamente to firma siostrzana i jak podpowiada nazwa to lalki niezwykle barwne, z nutką nostalgii. Tradycyjne szmacianki z przypisanymi rolami, czasem występują z całą rodziną, czasem zakładają korony i huśtają się pod chmurką. Oprócz lalek cudnie prezentowały się też miniaturowe przypinki. Do kupienia na etsy . Ale polceam też ich stronę na fb














5 komentarzy:

  1. Także uwialbiam szmacianki ;- Dobrze ze sama potrafię szyc to 3 juz mamy na stanie...;-)
    Wiesz ze ktos mi podkupił ten koszyk jak juz mialam skladac zamowienie? Zbyt długo rozważałam kolor tej gwiazdki:( Ale po 2 tyg szukania dorwałam marokańskie handmade w podobnym stylu ....ta gwiazda mnie skusila i Twoje cudne zdjecia!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne lale.... W rekach małej Hani prezentuja się najlepiej....

    OdpowiedzUsuń
  3. Lal jest cala masa, miekkich zabawek jeszcze wiecej. Pamietam jak myslalam ze bedzie tego u nas minimum, a dzis uwielbiam ich widok w pokoju. Uwielbiam jak mala sciaska cos w snie, bo sciska zawsze. Glownie swoja lalke, ale czesto jest ktos do towarzystwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. What a beautiful surprise and photos!!! Thank you so much!!!!!!!!!!!! We are so happy !!!!!!!!!!!!!!
    - Cromanticamente

    OdpowiedzUsuń