niedziela, 1 czerwca 2014

Domkomania - Boomini Modern Dollhouses


To przestaje brzmieć niewinnie. Wszystko wskazuje na to, że mania wyraźnie przybrała na sile. Tata Cacanych sądzi nawet, że to się już leczy. Wydawać by się bowiem mogło, że dwa drewniane domki w jednym pokoiku dziewczynki wystarczą. No, ale ten jest inny, mógłby na przykład stać w salonie. Tylko to mieszkanie jakieś nieelastyczne. Na targi Papier Kamień Nożyce wiedziałam po co idę. Poszłam zobaczyć domek. Domek, który skradł moje serce, krótko po tym jak zamieszkały z nami dwa inne. Jeśli chodzi o ładne rzeczy to owszem na ogół jestem wierna swoim zachwytom, ale cóż monogamistką nie jestem. I kiedy tak patrzyłam na ten domek to pomyślałam, że chciałabym znaleźć się z nim sama w dużym pokoju. Bez Hani, bez Julii, przestawiałabym meble, podglądała miniaturowy świat z różnych perspektyw, patrząc czy kuchnia jest lepiej doświetlona gdy cały domek postawię na południowej ścianie..

Domki Boomini wyróżnia przede wszystkim design. Nowoczesne, przestronne bryły, zaprojektowane przez architekta przemyślane są w każdym szczególe. Oba modele posiadają schody, które nie są integralną częścią domów. Są elementem ruchomym, które w zależności od potrzeb można zestawiać w dowolnej konfiguracji uzyskując za każdym razem inny projekt. Boomini postawiło na bardzo wysoką jakość wyposażenia wnętrz. Do stworzenia mebli wykorzystano naturalne materiały np. drewno i wełnę. W tym projekcie nie ma mowy o kompromisach. Od A do Z wszystko jest najlepszej jakości. Każdy najdrobniejszy dedykowany element wyprodukowany jest dzięki własnej linii technologicznej. Nic dziwnego, że tak młody projekt został już uhonorowany Top Design Award 2014. Jestem pewna, że Boomini odniesie międzynarodowy sukces i życzę im tego z całego serca.

I jeszcze jedno, moja uwagę zwrócił też bardzo spójny przekaz podkreślający filozofię marki z dobrze zaprojektowaną stroną internetową na czele(na której szczególnie polecam wam tekst o historii domków dla lalek). Z całości wyłania się obraz firmy, dla której ważna jest nie tylko estetyka i jakość, ale i przywiązanie do polskich i lokalnych wartości. Jeśli przyjrzycie się bliżej zdjęciom w pokoju dziecięcym to zauważycie ,że umeblowany jest przez jedną z polskich marek- Vox, z genialnej kolekcji Baby Vox, a zdjęcia pani Joanny Kruszec - właścicielki, zostały zrobione w jednej z krakowskich kawiarnio - winiarni Konfederackiej 4. Wszystko się tu zgadza, plus 10!





















FOT. All photos from www.boomini.com

5 komentarzy:

  1. Ten drugi nam sie mooocno podoba. Tylko miejsca zajmuje wiecej..

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio zrobilam relooking naszego domku i zastanawiam sie gdzie mozna znalezc fajne akcesoria typu mebelki, itp pamietam, ze kiedys dalas zdjecie na instagramie, ktorego juz nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Ig bylo zdjecie łazienki z naszego domku i ciągle ono tam jest, tylko trzeba cofnąć się mocno wstecz :))

      Usuń
  3. och prawda, nadal jest ;) przepiekna! kretywna! czy moglabys dac linki na jakies akcesoria do domkow, jesli takie posiadasz oczywiscie? wanienka bombowa, zastanawiam sie skad taka deska na toalete?zrobiona wlasnorecznie?

    OdpowiedzUsuń