piątek, 22 sierpnia 2014

Magiczne drzewo


Firmę Djeco poznałam kilka lat temu, kiedy jeszcze Starsza Cacana była przedszkolakiem. Obie polubiłyśmy ją od pierwszego wejrzenia. Julia dużo czasu spędzała rysując, nawet teraz wymieniają się z koleżankami szkicownikami. Podczas tych kilku lat oferta marki na naszym rynku stała się naprawdę imponująca, więc kiedy zaczęłam przeglądać zasoby magazynu Mamissimy miałam naprawdę spory kłopot z wyborem. Zdecydowałam się na zestaw plansz do dekorowania za pomocą stempelków. Motywem przewodnim jest drzewo. Temat wdzięczny i lubiany przez dzieci, u nas w rodzinie miał już wiele odsłon. Zestaw zawiera cztery rodzaje kart po 5 z każdego typu, tusze i różnokształtne pieczątki. Ale efekt zależy tylko i wyłącznie od wyobraźni. Karty są sztywne, można dodatkowo udekorować je brokatem, cekinami, koralikami. Gotowe stają się piękną i unikalną dekoracją dziewczęcego pokoju. Dedykowane są kategorii wiekowej 7 - 13 lat, a moje serce rosło, gdy moja 11 letnia córa podzieliła się nimi ze swoją 4 letnią siostrą. Olbrzymi wybór produktów marki Djeco znajdzie pod tym linkiem



Czas szybko minął. To już ostatnia nasza prezentacja rzeczy wybranych w sklepie mamissima. Bardzo dziękuję Mamissimie i Ładnebebe za zaproszenie do tego projektu. Było mi niezmiernie miło stanąć razem z innymi lubianymi przeze mnie blogerkami pod wspólnym szyldem bloggerslovemamissima To moje subiektywne odczucia, ale wiem, że każda z nas pokazuje rzeczy dla niej te naj, ponieważ akcja z góry zakładała całkowitą swobodę w wyborze. Możecie przyjrzeć się u nas tym produktom jeszcze raz. My jako cacaovo pokazałyśmy Wam kilka fajnych inspiracji dla wystroju pokoju dziecięcego. Pamiętajcie, że czasem kilka drobnych dodatków, ładnych przydasiów może całkowicie odmienić jego wygląd. Dobra grafika, rysunek dziecka dobrze wyeksponowany, zawsze podkreśli charakter pokoju, podobnie jak np. duży kosz na zabawki, który zastąpi kilka małych dających wrażenie przeładowania. Pooglądajcie, pomyślcie, pobawcie się i jak pisze Mamissima - LOVE TOYS HAVE FUN NO DRAMA























1 komentarz: