wtorek, 19 sierpnia 2014

Moja mała artystka księżniczka


Mon Petit Art to kolejna marka dostępna w mamissima, o której śmiało mogę powiedzieć, że jest naszą ulubioną. Pierwszy raz zachwycił nas japoński teatrzyk do kolorowania z laleczkami kokeshi, który znalazłam w sklepiku Muzeum Designu w Kopenhadze. Tym razem w mamissimie wybrałam bajkową kolorowankę. Ta kolorowanka to jeden z najbardziej oczywistych wyborów, dla mamy dziewczynki, która przeżywa właśnie apogeum zainteresowania księżniczkami i której baśniowy świat przenika się z rzeczywistym. Kolorowanka zawiera 12 kart z ilustracjami najbardziej znanych bajek, jak Kopciuszek, Mała Syrenka, Jaś i Małgosia, Pinokio czy Piotruś Pan. O wyborze przesądziły też przepiękne ilustracje, do których mam słabość, gdyż wierzę, że to właśnie one budują dziecięcy świat i cząstkę wrażliwości człowieka. Tą kolorowankę zabrałyśmy ze sobą na wakacje, a Hania ma obiecaną domową wystawę zaraz po skończeniu ostatniej pracy. Tylko żyłka lub kolorowa gumka, spinacze i Jej talent :))





























8 komentarzy:

  1. i ja bardzo lubię tą markę .. słodkie zdjęcia tej Twojej księżniczki .. Pozdrawiam cieplutko ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem :)) i Ty też wiesz co <3 :)

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc nie znam tej marki, ale miło ją poznać u Ciebie na blogu :) Piękne zdjęcia i piękna kolorowanka, która u nas jak na razie by się nie sprawdziła, moja księżniczka musi troszkę podrosnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszperaj, mają bogatą ofertę, mają np. bardzo ładne memo

      Usuń
  3. Jak tu ładnie u was, piękne zdjęcia, dziewczynki jak malowane i do tego te magiczne miejsca, które zwiedzacie. Pozdrawiam serdecznie z trójmiasta. P.S. Chyba każda dziewczynka w pewnym okresie życia marzy by być księżniczką i uwielbia akcesoria z tej serii a te są bardzo nietuzinkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) a tak okres księżniczkowy u Hani jest teraz bardzo silnie jest akcentowany, a zaledwie półtora roku temu nie chciała nawet słyszeć by przebrać się za jakoś postać choćby na przedszkolny bal karnawałowy :))

      Usuń
  4. świetne grafiki! :) A ja widzę w tle Małą MI :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ja tez widzę Małę Mi :) choć dla niej ulubionymi postaciami są Mamusia Muminka i Włóczykij :)

      Usuń