wtorek, 9 września 2014

zara home kids aw14/15


Dziecięca kolekcja dodatków i akcesoriów domowych proponowanych przez Zarę przykuła w tym sezonie szczególnie moją uwagę. Upraszczając, winę za to ponoszą oczywiście moje ulubione renifery i ich leśni przyjaciele. Są to idealne motywy każdej jesieni i nie da się ukryć, że zarowa kolekcja została mocno zainspirowana niszowymi jeszcze kilka lat temu markami skandynawskimi jak choćby duński By Nord. No cóż ja osobiście mam słabość i po kilka drobiazgów z tej kolekcji z pewnością sięgnę.











Fot. zarahome.com

3 komentarze:

  1. ostatnia fotografia jest bajkowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne...! I w H&M jest podobnie tylko mniej, wiadomo - w każdym razie poszewke z lisem już kupiłam , dzieciaki orzekły że jest najpiękniejsza:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejkuuu! Przepięknie! Bluzę z wilkiem sama bym przygarnęła. Zresztą... absolutnie wszystko bardzo "moje" :)

    OdpowiedzUsuń