wtorek, 18 listopada 2014

Be nice to the world, please :)


To już drugi raz kiedy mam ogromną przyjemność we współpracy z mamissima.pl w ramach projektu bloggerslovesmamissima pokazać Wam wybrane produkty, które najbardziej przypadły mi do gustu. Nadchodzi czas szczególny, spędzony wśród bliskich, w otoczeniu pięknie przystrojonych domostw. Nie ma się co oszukiwać, dzieci wyczekują jednak nie tylko tego wspólnego czasu, ale prezentów, a my czerpiemy radość z ich radości. Dlatego założeniem tej edycji - bloggers4christmas jest przedstawienie Wam wyborów różnych blogerek, które możecie potraktować jako swoisty przewodnik - prezentownik, ale też okazję zakupową, bo oczywiście każda wybrana rzecz w określonym momencie będzie w promocji.

Zaproszona do wybrania przedświątecznych faworytów prezentowych ze sklepu mamissima.pl nie miałam tym razem żadnych wątpliwości. Postawiłam na dziecięcą klasykę i dobry design. Nie jest tajemnicą, że uwielbiam projekty Ingeli P. Arhenius. Plakat, który wybrałam do pokoju młodszej córki jest nie tylko estetyczny i kolorowy. Zawiera też mądre przesłanie, które okraszone pogodną grafiką, sprawia, że człowiek od razu uśmiecha się wchodząc do dziecięcego pokoju. Właściwie jest jednym z moich ulubionych posterów wydanych przez OMM Design. Dla starszej córki wybrałam pocztówki ze Sztokholmu. To taka trochę sentymentalna podróż w czasie, bo wszystkie miejsca, do których zawitały zwierzątka, Julia zna, a w niektórych także miała robione zdjęcia. Do pocztówek dołączone są koperty, tak by bez trudu można je wysłać, ale według mnie najlepiej spisują się w funkcji dekoracyjnej. Zestaw zawiera 7 pocztówek i tyle samo kopert. Pocztówki zmieniamy jak przysłowiowe rękawiczki w zależności od nastroju dziewczynek, wszak kobiety zmienne są.

















4 komentarze:

  1. Świetny wybór... Muszę skusić się na jakiś plakat... wpadły mi w oko żołędzie... Już gdzieś widziałam ... Można wiedzieć gdzie nabyte ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o żołędzie to taka zdolna jest Piegowata, znajdziesz ją na blogspocie, instagramie, a kupić mozesz na etsy, wpisz tylko by Piegowata :)
      a plakaty są rewelacyjne, ponad czasowe, ponad sezonowe i pasują zarowno do pokoju, dziewczynki/chłopca jak i przedpokoju :)

      Usuń
  2. Ty to zawsze coś wyszperasz fajnego!

    OdpowiedzUsuń