niedziela, 18 stycznia 2015

Lego Frozen


Miniony rok bezkonkurencyjnie należał do Krainy Lodu. Począwszy od końcówki 2013 aż do dnia dzisiejszego fascynacja zdaje się nie słabnąć, a przeciwnie przybiera na sile. Hania jak większość jej rówieśników wszystkie piosenki znała na pamięć już po 2 dniach od pierwszej projekcji. Nie ma co ukrywać wszyscy daliśmy się uwieść bystrym i charakternym siostrom. Lalki, figurki, tematyczne przyjęcie urodzinowe, "Mam te moc" odśpiewane zaraz po "100 lat". Trąca kiczem i banałem? Może tak, ale co z tego. Dopełnieniem frozenomanii stał się najnowszy zestaw Lego. Dla takich legomaniaków jak my zestaw idealny. I tak sobie myślę chyba trzeba będzie nam wrócić w to miejsce, żeby sprawdzić, czy pojawiła jakaś nowa strefa z niewielkim niżem skandynawskim.... :)

















7 komentarzy:

  1. U nas też szał na Krainę Lodu. Pasję do Lego Milla odziedziczyła po bracie więc pewnie prędzej czy później zawita u nas ten zestaw. W sumie to sama nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie takie lego można kupić? Nawet nie wiedziałam, ze jest z Krainy Lodu

    OdpowiedzUsuń
  3. i moja Zunia jest wielką fanką :) To lego przyjedzie do Niej razem z tatusiem , który już nabył dla córeczki :))) Lego to wspaniała zabawka !! My mamy nawet takie 30 letnie ...
    Pozdrawiamy cieplutko ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw świetny, szczególnie podobają mi się te ludziki. Nigdy nie lubiłam ludzików lego ale już seria lego Friends zmieniła to zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow chyba kupię sama dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórzy narzekają, że w tym filmie jest za dużo piosenek. Kurde, no właśnie piosenkami ten film stoi! Jestem przekonana, że moja Ewka by nie pokochała Elzy, Anny, Olafa i reszty ekipy tak mocno, gdyby nie muzyka... Boski ten zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to bajka numer 1, moje dzieci musiały do niej dojrzeć, na początku nie było takiej fascynacji o jakiej słyszałam na każdym kroku. Ale taraz to jedna z ulubionych bajek. A klocki są mega!!

    OdpowiedzUsuń