piątek, 6 lutego 2015

Sweet Moments by Bloomingville


Katalog Bloomingville to coś czego wyczekuję co sezon. Marka doskonale wyczuwa trendy,a swoje projekty realizuje w estetyce bardzo mi bliskiej i mam wrażenie,że nie tylko mnie :) Dużą przyjemnością jest już samo wertowanie katalogu, bo aranżacje są dopracowane w najdrobniejszym detalu, wszak Bloomingville właśnie tymi detalami stoi. Nowością tego roku jest kolekcja mini, dedykowana dzieciom. Znajdziecie, nie tylko porcelanę i moje ukochane serwisy śniadaniowe, ale także pełną kolekcję tekstyliów do pokoiku dziecięcego od dywanów, koszy po poduszki. Ratanowy fotel z tej kolekcji jest moim marzeniem. Grafika kolekcji Sweet Momements została zaprojektowana przez Nannę Asmussen. Szkicowane obrazki pełne delikatności z subtelnym pastelowym akcentem przywołują wiosnę zimą i jestem pewna, że przetrwają lata. Obie Cacane podzieliły mój zachwyt i coś mi podpowiada, że nasza kolekcja troszkę się powiększy. Zapowiada się nam całkiem słodka przyjaźń.











Poszczególne elementy cudownie łączą się ze sobą, ale także rozstawione pojedynczo dodają uroku wnętrzu, a przede wszystkim sprawiają dziecku radość.











1 komentarz: