poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Blooming World


Co rok o tej porze robię zdjęcia Cacanym. W tym roku rzadko miałam okazję trzymać w ręku aparat. Mam wrażenie,że uczę się go od nowa. Zaskakuje mnie światło, co raz trudniej zatrzymać mi w kadrze Hanuszę ( ostatnio bardzo lubi gdy zwracam się do niej Hanelka :)) Kwitnące drzewa niezmiennie są wspaniałym tłem, a robienie zdjęć co roku o tej samej porze w podobnej scenografii i konwencji wydaje mi się uroczą pamiątką. Te zrobione zostały na szybko, bo Hani bardzo śpieszyło się na plac zabaw i soczek, a śpiesząca się Hania to nerwowa reszta świata :) Żałuje, że ten okres kwitnienia trwa tak krótko, że najpiękniejsze magnolie w naszej okolicy ustawione są w mało urokliwym tle, ale jak się nie ma co się lubi trzeba cieszyć się tym co jest, a przecież jest pięknie, gdy budzi się świat..































9 komentarzy:

  1. To ten czas, kiedy kwitną magnolie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas słońca brak ale humory dopisują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bardzo lubię i też pierwsze czeremchowe kadry już za nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. bo to piekna pora roku, nawet jak czasami zawieje i gradem sypnie :)

      Usuń
    2. bo to piekna pora roku, nawet jak czasami zawieje i gradem sypnie :)

      Usuń