piątek, 29 maja 2015

All about dream


Zadziwiające jak wiele wzorów może przyjąć jedno pomieszczenie, jeden pokój nastolatki. I kiedy tak się, nad tym zastanawiałam to doszłam do wniosku, że właśnie to iż jest to pokój nastolatki przesądza o powodzeniu całej akcji. Baza pokoju mojego przedszkolaka jest minimalistyczna, sprowadza się do 3 kolorów - bieli, czerni i popielu, które muszą zrównoważyć całą gamę kolorowych zabawek i akcesoriów. Przeciwnie pokój Julki to cała feria barw. Jedna ściana w większości pokryta kolorową tapetą z mapą świata od Mr Perswall. Nad biurkiem kolorowy plakat z modnymi króliczkami, nad łóżkiem często grafiki Ingelli P. Arrhenius. Poza standardowym wyposażeniem pokoju uczennicy w pokoju znajduje się antresola i pianino. I kiedy tak o tym pisze może się wydawać, że na 15 m przestrzeni można nabawić się klaustrofobii, to nic bardziej mylnego. W pokoju jest przestrzeń, wzory i kolory nie przytłaczają, a różnorodność motywów pokazuje, że mieszka w tym pokoju osoba pogodna i ciekawa świata. Gdybym miała zaszufladkować pokoje dziewczyn to pokój Hani najbardziej przypomina wystrojem styl francuski, a Julki hiszpański. Efekt wcale nie został osiągnięty w sposób zamierzony, to wypadkowa wielu czynników, aktualnego "podoba mi się" podzielonego przez faktyczne możliwości finansowe i czasowe. Najnowszym nabytkiem w pokoju Julki jest naklejka Chispum. Wypełniła białą przestrzeń nad antresolą i idealnie wpasowała się między półka pełną książek i materacykami w kolorowych pokrowcach. Gdy weszłam do jej pokoju, a ona z herbata siedziała nad i Padem byłam przekonana, że ogląda jakiś film Almodovara, ale nie... jeszcze nie :))))


















Naklejka mimo bogactwa wzoru jest łatwa w instalacji. Po przyklejeniu płaszczyzny z głównym motywem należy tylko pamiętać o odklejeniu przeźroczystej zabezpieczającej powłoki.



















6 komentarzy:

  1. Myślę, że 15 m2 to całkiem sporo. Ja mam 10 :(

    Bardzo fajna antresola, chciałabym taki kącik. Naklejka też mi sie podoba. Śliczna jest postać i te zwierzaki we włosach i ten podwieczorek na dole. Ale ja bym nie naklejała tych kwiatków i innych wzorków dokoła dziewczynki.

    Bardzo mi sie też podoba podłoga. Chciałabym zobaczyć resztę pokoju. Na pewno jest super.

    Bajki Majki



    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta naklejka !!! gdyby była bardziej w różach i błękitach kupiłabym mojej Julasce :) Taka nastolatkowa ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam zapytać, jakie są wymiary Julki naklejki. Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naklejka występuje w kilku rozmiarach - wszystkie można sprawdzić na www.chispum.com i zamówić na muppetshop.pl - mailowo (info@muppetshop.pl) lub telefonicznie 668 304 971.

      Usuń
  4. Cudne miejsce! Naklejka prezentuje się fantastycznie. Genialny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejka śliczna, eteryczna i subtelna.
    Spytam o książkę "Odessa i tajemnica Skrybopolis". Myślę o kupnie tej powieści 12-letniej córce. Polecasz? Julka poleca?

    OdpowiedzUsuń