sobota, 16 maja 2015

Paris, Paris, Paris.....


Deszcz był stałym towarzyszem naszych spacerów. A szwędaliśmy się sporo. Dziś kilka kadrów z ulubionego Montmartru, przeszliśmy się znajomymi uliczkami, gdyż to właśnie tam mieszkaliśmy podczas wcześniejszego pobytu. Dużą część tamtego dnia przesiedzieliśmy w kawiarniach, restauracjach i barach, bo choć ten jeden jedyny dzień zapowiadany był jako słoneczny, okazał się jak każdy inny. Jednak największe pompy udało nam się ominąć spędzając czas w muzeach. Właściwie był to wyjazd idealny :)



















































12 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia. Obejrzałam z wielka przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia. Obejrzałam z wielka przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wycieczka, zdjęcia, szczególnie Julia na te tych grafik, bomba. I z galerii przecudne fotki. Ech....

    I sto lat, to Pani miała urodziny, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNY WYJAZD ! CUDOWNE ZDJĘCIA ! I CUDOWNE TE TWOJE DZIEWCZYNY !!!! zachwycam się i już chyba leciutko nudna się robię :)) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bóg zapłać ci dobra kobieto 😘

      Usuń
  5. Wspaniałe, przepiękne..! A już zestawienie zdjęcia Hani tuż po kelnerze - zostanie mi w pamięci!
    Podziwiam, domyślam się, że sporo zaangażowania w te zdjęcia włożyłaś. Efekt powalający, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. W zdjęcia moze nie włożyłam ale juz w noszenie aparatu tak😉 prawie cały czas lało to były krótkie momenty bezdeszczowo a ja uparcie ten aparat ze soba zabierałam wiesz nam ostatnio mało okazji do robienia zdjeć i brakuje mi tegO,o zreszta czuje ze utknęłam w martwym punkcie i z efektów jestem średnio zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny Paryż i małe Paryżanki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny Paryż i małe Paryżanki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny Paryż i małe Paryżanki!!! <3

    OdpowiedzUsuń